Gå til innhold

Blødningsforstyrrelser...

Anbefalte innlegg

Gjest Mari-midt-i-mellom

Jeg er en jente på 27 år som har hatt blødningsforstyrrelser siden begynnelsen av desember. Etter at jeg tok en angrepille har jeg hatt mensen annenhver uke. Den "midt-i-mensen" ser ikke ut som (og føles ikke ut som) en vanlig mens. Blodet er ikke (særlig) friskt (så og si svart), liten mengde og jeg har ingen smerter (som jeg vanligvis har).

Dette har vart siden beg av desember. Men så, nå da jeg skulle ha min vanlige mens (for ca 10 dager siden,) kom den aldri. Jeg tenkte jeg skulle se om "midt-i-mensen" kommer i slutten av uka før jeg evt går til lege.

Jeg har tatt graviditetstest som var negativ. Noen som vet hva dette kan være? Er alt dette kun pga en angrepille for 2,5mnd siden? (Jeg bruker ingen hormonbaserte prevansjonstyper.)

Hadde satt stor pris på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217611-bl%C3%B8dningsforstyrrelser/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjære deg,

Jeg tar forskjelige hormon tableter i 10 år og kan en del om dette.Det du forteler er en typisk hormon ubalanse som kan komme at du har begynt med angrepiller.Det er ikke grunn til at du skal gå over å bekymre deg men anbefaler deg å gå til legen og ta kanskje en annen type tableter i samråd med legen.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...