Gå til innhold

kommunal leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest trist trønder
Skrevet

Vi har problemer med å få leie en større leilighet.Vi bor trangt med en 4 åring.Han trenger et eget rom snart.Har prøvd i 1 år å få leid noe større med det er umulig.Den største grunnen er at en av oss er utenlansk.Tror dere at kommunen tar hensyn til dette når vi søker om kommunal leilighet?.Jeg veit ikke om jeg kan takle et avslag så godt.Er deppa og sover dårlig pga dette.Vi har litt mere i inntekt enn hva kommunen sine grenser er.3 venninner av meg er enslige mødre og har mere i inntekt enn oss 2 tilsammen men dem fikk kommunal leilighet pga av at dem var enslige.Vi vurderer å slutte fra hverandre så jeg og gutten kan få en større leilighet.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...