Gå til innhold

Gravid?

Gjest jentepå18år

Anbefalte innlegg

Gjest jentepå18år
Skrevet

Jeg hadde samleie med kjæresten min, delvis uten kondom, for noen uker siden. Vi hadde sex en god stund uten kondom, men han var langt i fra å komme.

Men, det kommer vel noe sæd ut hele tiden, eller?

Jeg skulle hatt mensen for 2 dager siden, det er jo ikke så mye over, men jeg er litt stresset for om jeg kan være gravid!?

Vet at jeg bare kan kjøpe en test, og tror faktisk at jeg skal gjøre det i mrg, for nå kan det være at mensen uteblir fordi at jeg er stresset.

Men ville bare høre med dere, tror dere jeg kan være gravid? Jeg skal være forsiktig heretter!!! :)

Skrevet

Hvis du har sex uten kondom eller annen prevensjon, er det alltid en viss mulighet for at du kan bli gravid. Så det er helt umulig å utelukke noe her.

Ta en test du, så er du på sikre siden. De er kjappe og trygge.

Skrevet

Du kan bli gravid når dere ikke brukte kondom hele tiden. Mest sannsynlig er mensen forsinket fordi du er stressa og nervøs, siden han tok kondom på før utløsningen.

Husker da jeg og han som ble mannen min hadde vært sammen et par måneder, skulle jeg begynne på p-piller. Skulle begynne på pillene første mens-dag. Og jeg ventet og ventet på mensen (hadde brukt kondom før det) og den var en uke forsinket. Uff så nervøs jeg var da - 20 år og nettopp begynt studiene. Heldigvis kom mensen og vi ventet mange år før vi fikk barn :-)

Håper testen er negativ :-)

Skrevet

Ja, du kan være gravid. I væsken som kommer ut av penis når mannen er opphisset kan det være sædceller. Og det trengs jo bare 1 for å lage barn...

Hvis mensen ikke kommer synes jeg definitivt du burde ta en test.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...