Gå til innhold

BB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...jeg ser BB, nesten hver dag. Er det noe galt med meg? Er godt voksen, 50+.

Tør ikke si det til noen lenger, har fått en del nedlatende og syrlige kommentarer. Kanskje noen av disse smugtitter også, hvem vet? Dere?

Skrevet

Titter av og til ja ;) De er jo så sprø denne ganga at man får noia av de. gøy også da hehe.

Men nå får vi nok "huden" full av dolerene her hehe, man skal liksom ikke se på sånt har jeg forstått ;)

Skrevet

Jeg har unngått det helt bevisst i år. Når man først begynner å se på blir det bare så man fortsetter, selv om man gremmes over hvor dårlig det er. Jeg vet, for jeg har sett på når det har gått før!

Å se på Big Brother har vel omtrent samme status som å henge på DOL. ;)

Skrevet

Å jada! BB kan ha stor underholdningsverdi! :-) Men jeg er ikke 50+, men hjelper det hvis mammaen min er det? Hun ser også på det.

Skrevet

Jada, jeg også ser hvis det ikke er noe annet å se på. Ikke så mye spennede på tv i 24-tida på kvelden.

fei1365380229
Skrevet

Ja, da er det noe galt med deg :). Bare ikke tro at alle i 20-årene er som dem der inne da.

Gjest ikke så perfekt DOLer
Skrevet

Titter av og til ja ;) De er jo så sprø denne ganga at man får noia av de. gøy også da hehe.

Men nå får vi nok "huden" full av dolerene her hehe, man skal liksom ikke se på sånt har jeg forstått ;)

Det som er så rart her inne. Alle er så 'perfekte'. Ikke ser de BB, ikke leser de Se&Hør, de går på jobben selv om de er nærmest dødssyk, spiser sundt, lar aaldri barna ha nugatti på brødskiva (Gud forby, altså!). Men slik er det nå en gang.

Skrevet

Jeg har ikke sett på de siste årene, og takk og pris for det, for det er fryktelig tidkrevende når man først blir "hekta"! ;-)

Men det er ikke akkurat "kuuuult" å se på BB, da, noe som man gladelig legger ut om over lunsjbordet! ;-)

Husker godt da første runde gikk. INGEN snakket om dette i lunsjen. Men så - etter flere uker - kom en med en liten kommentar om en av personene inne i BB-huset, og det var som å trekke ut en propp: ALLE hadde plutselig noe å melde, nå som det liksom var "out in the open" at alle og enhver (omtrent) så på programmet!! ;-)

Men antall seere har vel gått ned siden første gangen.

Du får bare heve deg over kommentarene og heller diskutere BB i dertil egnede forum. Det brukte ihvertfall å være eget BB-chatte-forum i de første sesongene.

fei1365380229
Skrevet

Det som er så rart her inne. Alle er så 'perfekte'. Ikke ser de BB, ikke leser de Se&Hør, de går på jobben selv om de er nærmest dødssyk, spiser sundt, lar aaldri barna ha nugatti på brødskiva (Gud forby, altså!). Men slik er det nå en gang.

Jeg så litt med en gang det startet, men noe så tragisk som disse personene de hadde fått inn nå skal man lete lenge etter.

Jeg er overhodet ikke interessert i å se andres meloner av noen silikonpupper, kua fra Norge, hun voldelige lyshårede Barbien fra Sverige eller for å snakke om den dølle gutten fra Bærum. Jeg fikk virkelig nok når han ene skulle holde noe foredrag eller noe og han sa; skjønner'u eller, skjønner'u eller, ikke sant?? 2002 ganger på ca. 5 minutter :(

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har ikke sett på de siste årene, og takk og pris for det, for det er fryktelig tidkrevende når man først blir "hekta"! ;-)

Men det er ikke akkurat "kuuuult" å se på BB, da, noe som man gladelig legger ut om over lunsjbordet! ;-)

Husker godt da første runde gikk. INGEN snakket om dette i lunsjen. Men så - etter flere uker - kom en med en liten kommentar om en av personene inne i BB-huset, og det var som å trekke ut en propp: ALLE hadde plutselig noe å melde, nå som det liksom var "out in the open" at alle og enhver (omtrent) så på programmet!! ;-)

Men antall seere har vel gått ned siden første gangen.

Du får bare heve deg over kommentarene og heller diskutere BB i dertil egnede forum. Det brukte ihvertfall å være eget BB-chatte-forum i de første sesongene.

Ser ikke. Syns det er dødsens pinlig og utrolig dumt. Begynner å vri meg og kjede meg etter tre sekunder.

Har ikke giddet å prøve engang etter de første forsøkene for et par år siden.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

nei, ser det ikke. Gjorde det før, men nå får det være nok. Lei av alle de unaturlige menneskene

Gjest tv-tittern
Skrevet

Joda jeg ser når det ikke er noe annet, men jeg er ikke så hekta som jeg var de første gangene det gikk.

Jeg må si at jeg rister ofte på hodet denne gangen, går det virkelig an ..... SÅ sexfixerte .... og så mye silicon å lite hjerne .....

Skrevet

Jeg har faktisk prøvd, men jeg blir så flau og oppgitt at jeg må zappe etter veldig kort tid.

Skrevet

Så den første episoden av den første runden med BB. Det var aldeles ikke noe for meg,

syns det var både kjedelig og pinlig. Kikke på folk som dusjer, å ellers satt de bare å drakk å kjadra.

Det var ikke mye underholdende! men vær sin smak.

Har forresten fått inntrykk av at det er en del damer 50+/- som ser på det, så du er nok ikke alene. Jeg derimot kunne vært dattera di.

Skrevet

:) Det har slått meg også hvor perfekte dolerene er. Jeg gjør bare mitt beste hehe.. Men så har de da mange gode råd å komme med ;) Greit å dole.

Ang BB så håper jeg det kommer inn "normale" mennesker etterhvert.

Gjest perfektikum
Skrevet

He he, tror nok det er mange som er veldig perfekte her inne, tviler på at de er like perfekte "in the real".

Skrevet

Folk som ser BB, og som hver dag plager andre på jobben med hva som skjer der inne, bør snart ta til vettet.

Skrevet

Så BB første gangen det gikk og fikk mer enn nok. Var innom en kompis i går og fikk med meg litt. Ble litt sjokket over hvilke folk de har funnet i år. Får si som en annen kompis sa, vi satt på burger sjappe en sen kveld, "jeg føler meg som jeg fremdeles er 18, men så hører jeg 18-åringer ha samtaler som gjør at jeg skjønner at jeg ikke er 18". Sånn følte jeg det igår.

BB er elendig tv, men fort å bli hekta. Derfor ser jeg ikke.

Skrevet

Jada, jeg også ser hvis det ikke er noe annet å se på. Ikke så mye spennede på tv i 24-tida på kvelden.

Joda på tv3 så! Kongen av queens og TO episoder med Seifeld kommer etterpå :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...