Gå til innhold

BB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ikke første runden, men har fulgt med på de andre....

Jeg så de to første episodene av denne runden som går nå men fikk totalt avsmak. Ikke én person som var interessant i år. Tidligere har det jo alltid vært et par stykker som virker interessante. Men i år? Nope. Ingen. Så TV-slave som jeg er som utrolig lett blir avhengig av alt fra bra serier/programmer til dritt serier/programmer klarte å motstå denne gangen. Eller. Det var ikke noe å "klare". For å si det på en annen måte: jeg klarte bare ikke se på det.

Skrevet

Joda på tv3 så! Kongen av queens og TO episoder med Seifeld kommer etterpå :D

Nei, jeg liker ingen av de seriene. Jeg er ikke så glad i amerikansk humor:o)

Skrevet

Nei, jeg liker ingen av de seriene. Jeg er ikke så glad i amerikansk humor:o)

Nei, da så...

Skrevet

Joda på tv3 så! Kongen av queens og TO episoder med Seifeld kommer etterpå :D

Ja, huff! Det er ikke bra!!! Jeg får alt for korte netter av slikt! ;-)

Skrevet

Å jada! BB kan ha stor underholdningsverdi! :-) Men jeg er ikke 50+, men hjelper det hvis mammaen min er det? Hun ser også på det.

Godt å høre at jeg ikke er helt alene i denne aldersgruppa ja..:)) Men som flere her har sagt, det fenger ikke på samme måte som tidligere år,får bare håpe det avtar etterhvert, interessen for min del, mener jeg.

Skrevet

Det som er så rart her inne. Alle er så 'perfekte'. Ikke ser de BB, ikke leser de Se&Hør, de går på jobben selv om de er nærmest dødssyk, spiser sundt, lar aaldri barna ha nugatti på brødskiva (Gud forby, altså!). Men slik er det nå en gang.

Sant ja, lett å være noe når ingen kan undersøke om det er sånn i virkeligheten;)

Jeg ser altså BB, leser Se og Hør ,lar barnebarna (Gud forby) få nugatti på maten og gjør mye, mye annet som visstnok er helt normalt for de fleste av oss:)bare vi tør innrømme det!

Skrevet

Titter av og til ja ;) De er jo så sprø denne ganga at man får noia av de. gøy også da hehe.

Men nå får vi nok "huden" full av dolerene her hehe, man skal liksom ikke se på sånt har jeg forstått ;)

Skal vel ikke innrømme at vi doler heller da?

Ja, det er en mengde sprø folk i huset,håper det kommer inn noen "normale" også,etter hvert.Spørs bare hva som er standard for "normale mennesker" idag, er det A4 mennesker, som de blir kalt??

Skrevet

Folk som ser BB, og som hver dag plager andre på jobben med hva som skjer der inne, bør snart ta til vettet.

Heretter er jeg selvsagt tyst om min "perverse trang" til å se BB.

Skrevet

Jeg har faktisk prøvd, men jeg blir så flau og oppgitt at jeg må zappe etter veldig kort tid.

Ja, jeg er enig der, det er masse "light" der inne og aldeles "bak mål" det meste av det,og det er egentlig flaut en skal bli hekta på sånt, men sånn er det nå engang...

Skrevet

Skal vel ikke innrømme at vi doler heller da?

Ja, det er en mengde sprø folk i huset,håper det kommer inn noen "normale" også,etter hvert.Spørs bare hva som er standard for "normale mennesker" idag, er det A4 mennesker, som de blir kalt??

I går så styrte de fælt med en snømann, er spent på om de viser det i redigert utgave... I min omgangskrets er dette unormalt. Vi prater ikke om sex hele tida heller. Ikke misforstå, de er jo normale mennesker de også, på sin måte ;)

Skrevet

Heretter er jeg selvsagt tyst om min "perverse trang" til å se BB.

Bra at du ikke plager andre med den dritten.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er helt alene i denne aldersgruppa ja..:)) Men som flere her har sagt, det fenger ikke på samme måte som tidligere år,får bare håpe det avtar etterhvert, interessen for min del, mener jeg.

;-) Mamma sier hun studerer sosiologi mens hun ser på. Fin unnskyldning!

Skrevet

;-) Mamma sier hun studerer sosiologi mens hun ser på. Fin unnskyldning!

Den beste..;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...