keinstein Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg hørte ei berte på radioen som sa "liksom" ca to ganger pr setning, og "ikke sant" en gang pr setning. Hvordan kan jeg ta en som snakker slik, alvorlig? 0 Siter
Gine S Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 og han bare liksom og jeg bare liksom og så liksom bare helt sinnsykt, ass! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Du kan så spørre...! De har et egen måte å snakke på den ungdommen. Første gang min fjortis brukte slike uttrykk reagerte jeg. Men nå vet jeg ikke helt... Dvs jeg aner ikke om de sier det. Jeg er enten blitt vant- eller de har sluttet???? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Kanksje ved å begynne å respektere ungdommen og deres kultur? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Enig! Og legg til dem som sier sjøtt, sjærste og sjole også. Tenk på jenta som ber om kyss, og så blir hun skysset hjem igjen... :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 og han bare liksom og jeg bare liksom og så liksom bare helt sinnsykt, ass! helt serriøs angst esse. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Kanksje ved å begynne å respektere ungdommen og deres kultur? Uhm...nei, det er definitivt ikke et alternativ. Vi hadde mye slikt når jeg var ung også, men det som var oppegående av oss vokste det verste av oss. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 helt serriøs angst esse. Dårlig lite ikke bare...og jeg bare ikke sant...og hu bare...og jeg bare ikke sant...lite ikke ikke sant'a ikke sant bare likesom og ikke sant jeg bare...ikke sant lissom ikke sant og bare ikke sant... "............................................" 0 Siter
soleil Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Dårlig lite ikke bare...og jeg bare ikke sant...og hu bare...og jeg bare ikke sant...lite ikke ikke sant'a ikke sant bare likesom og ikke sant jeg bare...ikke sant lissom ikke sant og bare ikke sant... "............................................" ....serrrjøøøøst??? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Kanksje ved å begynne å respektere ungdommen og deres kultur? Jeg vet ikke hvem arbeidsgiver vil velge; en slik eller en som snakker norsk. Jobb i TV får de neppe. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Dårlig lite ikke bare...og jeg bare ikke sant...og hu bare...og jeg bare ikke sant...lite ikke ikke sant'a ikke sant bare likesom og ikke sant jeg bare...ikke sant lissom ikke sant og bare ikke sant... "............................................" Jeg blir gal. Men det er vel bare å lukke øra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Uhm...nei, det er definitivt ikke et alternativ. Vi hadde mye slikt når jeg var ung også, men det som var oppegående av oss vokste det verste av oss. "............................................." _det_ som var oppegående av dere? ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 _det_ som var oppegående av dere? ;o) Det også, tydeligvis :-) "......................................" 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg vet ikke hvem arbeidsgiver vil velge; en slik eller en som snakker norsk. Jobb i TV får de neppe. Joda, de får jobb i tv de! "Mess"-tv! Eller en annen skvaldrekanal. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Enig! Og legg til dem som sier sjøtt, sjærste og sjole også. Tenk på jenta som ber om kyss, og så blir hun skysset hjem igjen... :-) ...eller at en gutt sier til henne at hun har fint kjede.... ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Joda, de får jobb i tv de! "Mess"-tv! Eller en annen skvaldrekanal. Ikke nevn Mess TV, gremmes, det og de andre "SMS-sugekanalene". Bare billige bakgårdsbabes og "kule typer" med en kvartkilo styling i håret. Jeg ville betale for å slippe å se dem. 0 Siter
Gjest ebbo Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ikke nevn Mess TV, gremmes, det og de andre "SMS-sugekanalene". Bare billige bakgårdsbabes og "kule typer" med en kvartkilo styling i håret. Jeg ville betale for å slippe å se dem. Hva bruker du i håret da? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Enig! Og legg til dem som sier sjøtt, sjærste og sjole også. Tenk på jenta som ber om kyss, og så blir hun skysset hjem igjen... :-) På den annen side er det mange som omtaler skjeden som "kjeden".. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Hva bruker du i håret da? Det som naturlig måtte komme i løpet av en dag, og senere vann og litt såpe. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har ei hjemme i den alderen. Helt seriøst asså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.