Gjest KariKruskakli Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har ei hjemme i den alderen. Helt seriøst asså! Og så begynner de alle setningene med "jeg bare" 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ikke nevn Mess TV, gremmes, det og de andre "SMS-sugekanalene". Bare billige bakgårdsbabes og "kule typer" med en kvartkilo styling i håret. Jeg ville betale for å slippe å se dem. På en av disse sitter det vel også en fyr på minst 40 (uten hår)? Og et nek jeg var "utsatt" for, for mange herrans år siden, på 31 eller noe sånt. Fjortis-begrepet må utvilsomt utvides. ".............................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 På en av disse sitter det vel også en fyr på minst 40 (uten hår)? Og et nek jeg var "utsatt" for, for mange herrans år siden, på 31 eller noe sånt. Fjortis-begrepet må utvilsomt utvides. ".............................................." Det gjør ikke saken bedre. SMS-sugingen stinker. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det gjør ikke saken bedre. SMS-sugingen stinker. _Selvfølgelig_ gjør det ikke saken bedre! Jeg mente at det gjør saken om mulig enda værre. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.