Gå til innhold

Sminker du deg hver dag???

Anbefalte innlegg

Gjest Kjerringspørsmål
Skrevet

Jeg ser at mange kvinner ser ut som vrak uten sminke, men med sminke skjer rene forvandlingen.

Med å kline på litt sminke kan du se 10 år yngre ut.

Det er hardt å være kvinne!

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tweetybilla

5

• bb71

4

• Mrs. Wallace

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker mascara og lebestift hver dag - unntatt de dagene jeg bare er hjemme og innenfor dørene. Forresten jeg pleier vel å bruke mascara da og, men ikke lebestift.

Jenta mi på 4,5 synes jeg ser fæl ut med lebestift, og lager et leven nesten hver morgen når vi skal gå fordi jeg har lebestift... Det verste i hennes øyne, er de dagene jeg har lebestift OG briller (bruker vanligvis linser)!!!

Skrevet

Jeg bare -må- ha på øyesminke hvis jeg skal på butikker el.l ja :) Hjemme går jeg gladelig uten sminke. På sommeren kan jeg droppe øyesminken noen dager. Skal jeg på fest så liker jeg å friske opp ansiktet...Ja jeg føler meg yngre med sminke :)

Skrevet

Jepp, foundation, pudder, øyeskygge, eyeliner og mascara hver dag! Men jeg kan godt gå i postkassa og treffe på nabo'n uten, så det er ikke noe must... men jeg ser nok ut som et vrak, da! :-)

Skrevet

Jeg har permanent sminke, men det er svakt.

Nå er det vel kanskje en måned siden jeg brukte sminke utenom. Jeg orker liksom ikke, selv om jeg synes jeg ser friskere ut med litt sminke. Og av venninner får jeg bestandig høre at jeg er så fin med sminke (går vanligvis uten).

Skrevet

Bruker stort sett alltid sminke, bortsett fra om jeg laffer hjemme. Om jeg kommer på jobb usminka pleier det å vanke noen trøstende ord fordi jeg ser syk, sliten eller trøtt ut...

Gjest Kjerringspørsmål
Skrevet

Bruker stort sett alltid sminke, bortsett fra om jeg laffer hjemme. Om jeg kommer på jobb usminka pleier det å vanke noen trøstende ord fordi jeg ser syk, sliten eller trøtt ut...

Huff ja, det er ikke greit å være kvinne, heldig er mannfolka som kan gå som de er;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Sukk...

ja....

mascara og kajal.

Datter på 15: mascara+kajal+brunkrm+rouge. Napper øyebryn, shaver +++ Ser ut som dukke.

Mor 40- ser ikke ut som dukke. Hverken med eller uten min mascara.

sukk...

Skrevet

Sminker meg nesten aldri, bare når det er fest på gang. Av og til mascara om jeg føler for å freshe meg litt... Trenger ikke å se 10 år yngre ut ennå, eller jo - det kunne vel ha gjort seg...

Skrevet

Jeg hører at jeg er et skikkelig utskudd - sminker meg bare til fest, jeg!

Skrevet

Hvis jeg bare skal være hjemme, leke ute med guttungen eller smette en tur i nærbutikken, gidder jeg ikke å sminke meg.

Skal jeg på jobbmøter eller ut blandt folk på andre vis, bruker jeg mascara, eyeliner, litt magisk pudder og evt gloss/øyenskygge.

Skal jeg på byn'n eller på fest er det full sminkepakke. Det koser jeg meg skikkelig med.

Skrevet

Jeg farger øyevippene sorte en gang i mnd, og det er det. Av og til litt foundation på fest, men ikke et must. Føler meg faktisk penere uten sminke, og får veldig bra tilbakemeldinger fra menn om at det er pent å være naturlig. Men det er mulig de bare sier det for å være snill!

Er 29, men må fortsatt vise leg :)

Skrevet

Huff ja, det er ikke greit å være kvinne, heldig er mannfolka som kan gå som de er;)

men de har barberinga da.. hehe :-)

Skrevet

Jeg viser meg aldri offentlig uten mascara.

Ja, jeg sminker meg hver dag.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg bruker mascara hver dag. Må ha det for å se litt våken ut i det minste:) Ellers kliner jeg litt concealer/dekkrem på de stedene det trengs. Til fest blir det selvsagt litt mer, men noen sminkedokke er jeg langt ifra:)

Skrevet

Hvis jeg bare skal være hjemme, leke ute med guttungen eller smette en tur i nærbutikken, gidder jeg ikke å sminke meg.

Skal jeg på jobbmøter eller ut blandt folk på andre vis, bruker jeg mascara, eyeliner, litt magisk pudder og evt gloss/øyenskygge.

Skal jeg på byn'n eller på fest er det full sminkepakke. Det koser jeg meg skikkelig med.

Magisk pudder????????

Skrevet

Ja, stort sett hver dag, i alle fall om jeg skal ut av huset.

Ikke alltid jeg orker på sommeren, når det er veldig varmt og jeg har fått farge i ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...