Gå til innhold

Sminker du deg hver dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører at jeg er et skikkelig utskudd - sminker meg bare til fest, jeg!

Næsj, det er de andre som er skutt ut!

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tweetybilla

5

• bb71

4

• Mrs. Wallace

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

men de har barberinga da.. hehe :-)

ja, men mange kvinner føler seg også "tvunget" til å barbere legger etc...

sukk...

Skrevet

ja, men mange kvinner føler seg også "tvunget" til å barbere legger etc...

sukk...

hmm.. ja, det har du rett i... glemmer det om vinteren jeg... *flau*..... er ille nok å måtte gjøre det hver dag om sommeren!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hmm.. ja, det har du rett i... glemmer det om vinteren jeg... *flau*..... er ille nok å måtte gjøre det hver dag om sommeren!

glemmer det jeg også... Og så gidder jeg ikke. Får bli ved behov om sommeren.

Men så har jeg ei fjortis som påminner meg det. Og forklarer i herdig om napping av øyebryn også. Au au. Det siste har jeg aldri gjort. Høres vondt ut!

Skrevet

Men så har jeg ei fjortis som påminner meg det. Og forklarer i herdig om napping av øyebryn også. Au au. Det siste har jeg aldri gjort. Høres vondt ut!

hehe.. napping av øyebryn er ikke så ille etter en stund.. man må bare bli vant til det! :-) Må visst lide for skjønnheten! :-)

Skrevet

Mascara MÅ jeg ha på hver dag, uansett om jeg skal ut eller ei. Brynene ordner jeg hos hudpleier for det meste, har så lyse så må ha på litt farge.

Når jeg skal ut på noe, dag eller kveld bruker jeg litt dagkrem med farge på vinterstid, ellers vanlig dagkrem bare. Leppestift hver dag.

Til selskapsbruk, som ikke er så ofte akkurat, bruker jeg også litt øyeskygge og rouge.

Skrevet

Sminker meg kun til fest:-) Synes det er hyggelig å se "forskjell" på festansiktet om hverdagsansiktet.

Skrevet

Nah. Hender jeg hiver på litt mascara, ser jo at øynene mine kommer bedre frem da. :o) I tillegg til hudkrem og div. lypsyler er det alt jeg bruker.

Skrevet

Går aldri ut av huset uten mascara! Leppestift pleier jeg også å bruke daglig. Men full sminking blir helst forbeholdt om jeg skal ut på noe etc.

Skrevet

Jeg gjør det hos frisøren innimellom, det er litt ubehagelig, men ikke vondt.

Gjest baremei
Skrevet

Å nei,ikke farlig: å nappe øyenbrynene er da bare kos:)

Gjest modific
Skrevet

Mascara hver dag, farget dagkrem når jeg føler meg for blek og trøtt.

Ellers så er jeg ikke flink til å sminke meg på fest heller, men blir litt mere rundt øynene og en mer dekkende krem. Leppestift har jeg ikke... Men bruker lipgloss da..

Skrevet

Jeg slenger på meg no mascara og øyeskygge når jeg skal på fest, og det er sannelig ikke ofte.

Liker å kunne gni meg i øya, pluss at jeg aldri har fått teket på disse sminkegreiene :P

Gjest batteri
Skrevet

ja det gjør jeg..det må jeg..mascara,litt eyeliner +rouge.

Skrevet

Bruker sminke daglig, men veldig lite. En gammel vane, kan du si ;o)

Skrevet

Jeg bruker foundation hver dag. Men som regel ikke mer. Slutta å sminke meg da jeg var 21 hehe. Sminker meg mer om jeg skal på fest/ut på byen, eller annet som er litt utenom det vanlige, men ikke for å gå på skolen eller på jobb (han jeg jobber for er jo blind) eller på kino, til butikken eller til middag hos søster..

Skrevet

men de har barberinga da.. hehe :-)

Det gjør da jammen vi også selv om vi ikke barberer trynet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...