Gå til innhold

Sminker du deg hver dag???

Anbefalte innlegg

Gjest Duracella
Skrevet

Jeg bruker foundation, pudder, eyeliner, øyenskygge og mascara hver dag.

Uten føler jeg meg naken.

Da jeg var yngre kunne jeg godt gå med mindre sminke. Det betyr ikke at jeg bruker mye sminke i dag, men litt mer :)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tweetybilla

5

• bb71

4

• Mrs. Wallace

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker foundation, pudder, eyeliner, øyenskygge og mascara hver dag.

Uten føler jeg meg naken.

Da jeg var yngre kunne jeg godt gå med mindre sminke. Det betyr ikke at jeg bruker mye sminke i dag, men litt mer :)

Du bruker ikke mye sminke i dag? Ehh, du kunne vel ikke brukt så mye mer?

Gjest Duracella
Skrevet

Tro meg, jeg kunne brykt myyye mer ;)

Gjest Duracella
Skrevet

Er du en liten guttevalp som har smugtittet på jentepraten, hehe ;)

Gjest margretaa
Skrevet

sminker meg ikke hver dag, men de fleste dagene. Da bare eyeliner og mascara. Utrolig hvor stor forskjell det gjør på kvinner, bare å få på seg mascara evt eyeliner!

Men etter at jeg stripet håret nærmere min opprinnelige farge, KAN jeg evt bevege meg utendørs uten sminke. Hadde det nesten svart før, så uten svart tjukk strek rundt øynene og mascara var jeg ikke fin...

Nå kan jeg bruke grå eyeliner og mascara og gå ut.

Blir mye finere med foundation så klart, men redd for å ødelegge huden, kviser osv. Så bruker det sjelden. Og er sånn styr å gidde vaske av alt hver kveld.

Men jeg vil ikke se 10 år yngre ut, fordi jeg er 23.

Skrevet

Magisk pudder????????

Yepp, fra Oriflame. Man ser ikke sminket ut, men får en finfin glød i huden. ;o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

krem, mascara, rouge, øyenskygge og diskre lebestift.

Hver dag. Men det går kjapt. Gjort på et par minutter.

Skrevet

Nei, hvis jeg sminker meg en dag i måneden er det kryss i taket! :)

Gjest nosigns
Skrevet

Spørs hva du mener med 'sminke'?

Jeg bruker leppestift hver dag.

AV og til, i perioder, bruker jeg mascara. Til fest blir det også øyeskygge og rouge. Bruker aldri foundation eller eyeliner.

Gjest lysrøret
Skrevet

Sminker meg sjelden. Hvis jeg tar på meg noe så er det mascara jeg som regel tyr til.

Er litt opptatt av å være et forbilde for datteren min som om noen år blir tenåring. Vil vise henne at kvinner ikke trenger sminke for å være pene og bli likt av omgivelsene. Kan nemlig ikke fordra sminke på jenter i ungdomskolen.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, jeg sminker meg ikke hver dag.

Når jeg sminker meg så bruker jeg ikke mye, bare mascara og lebestift. Noen ganger litt pudder.

Skrevet

Jeg sminker meg alltid hvis jeg skal på jobb eller ut et ærend hvor jeg treffer folk. Maskara, kajal og litt farge i trynet. Hvertfall om vinteren, når huden er gråhvit.

Om sommeren, når jeg har fått litt farge, nøyer jeg meg med kun maskara og kajal.

Men ofte så ser jeg at dersom man har en frisk, brun farge i fjeset, så er det ikke så nødvendig med sminke på øynene. Akkurat som hudfargen virker inn på det også...

Skrevet

Jeg sminker meg hver morgen før jobb. Ikke stort, litt pudder, eyeliner og mascara. Synes jeg ser så trøtt ut uten sminke på øynene, iallfall fram til lunsjtider ;)

Skrevet

Hehe, liker kjerringspørsmål...

Jada, her sminkes det hver dag. Foundation, pudder, rouge, mascara og øyenbrynsblyant. Lipgloss hvis jeg skal noe sted.

Føler meg både gusten og dratt i maska uten litt sminke, spes. nå om vinteren. Om sommeren dropper jeg alt utenom øyensminken.

Skrevet

Nei, jeg sminker meg ikke hver dag, men føler meg slett ikke som noe "vrak" av den grunn!Nå har jeg mørke øyenvipper og mørke øyenbryn fra fødselen av, så øynene blir godt markerte "av seg selv", så det er jo greit.

HOVEDårsaken til at jeg ikke sminker meg hver dag, er at jeg reagerer med eksem på langvarig sminkebruk. Kan sminke meg for en kveld, dersom jeg renser _godt_ om kvelden og ikke påfører sminke på flere dager.

Men jeg fikser meg skikkelig på håret, og er "ren og pen" i tøyet :-)

Skrevet

Huff ja, det er ikke greit å være kvinne, heldig er mannfolka som kan gå som de er;)

Stakkars menn som ser seg i speilet om morgenen og vet at det er det beste de kan bli. Vi har jo muligheten til å pynte på elendigheten! ;o)

Gjest trultemor25
Skrevet

Kun mascara. En sjelden gang så gidder jeg ikke, så jeg _kan_ forlate huset uten, men kun hvis jeg bare skal ut og gå tur eller på butikken eller no. Skal jeg på besøk til noen eller jeg vet jeg kommer til å treffe kjentfolk så er det på med mascara. Føler meg fæl uten.

Skal jeg på fest er det "hele pakka".

Tror også jeg ser en del yngre ut uten mascara gitt. Jeg må ofte vise leg på polet de dagene jeg ikke har mascara på, og en gang måtte jeg også presisere at jeg skulle ha voksenbilett på bussen! For det er det jo 16 års grense!!! Så for min del ser jeg eldre ut med sminke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...