Gå til innhold

Sminker du deg hver dag???

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg sminker meg ikke hver dag.

Jeg har blitt så vant til å gå uten sminke at jeg føler meg ikke "naken" uten.

Men jeg har blitt flinkere til å sminke meg nå enn tidligere, og ja jeg blir mye penere med sminke.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tweetybilla

5

• bb71

4

• Mrs. Wallace

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg sminker meg aldri,- dvs. til evt. festbruk har jeg på litt leppestift, that's it.

Nå er jeg mørk, da,- så jeg skjønner vel at det kan være greit med mascara hvis man er helt lys...

Jeg gidder ikke å se 10 år yngre ut enn jeg er.

Skrevet

Må ha på meg dekkstift,mascara og litt kajal til brynene hvis jeg ikke har farget dem i det siste.

Bytur eller fest er det full pakke.

Skrevet

Jepp! Jeg sminker meg hver dag. Føler meg naken uten sminke, spes. øyensminke. Jeg liker å pynte meg litt, men kan godt gå usminket hjemme og la ansiktet få hvile litt om jeg ikke skal ut på noe:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sminker meg sjelden. Hvis jeg tar på meg noe så er det mascara jeg som regel tyr til.

Er litt opptatt av å være et forbilde for datteren min som om noen år blir tenåring. Vil vise henne at kvinner ikke trenger sminke for å være pene og bli likt av omgivelsene. Kan nemlig ikke fordra sminke på jenter i ungdomskolen.

Ha ha, tror du hjelper?

Jeg har en 15-åring som tar på full pakke hver dag.

Og jeg skal innrømme at hun blir veldig pen med sminke, selv om jeg synes hun er veldig pen uten også da.

Her i huset er det nok hun som har påvirket meg. Når jeg ser hvor lekker hun blir, så har jeg også blitt mer opptatt av å sminke meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

men de har barberinga da.. hehe :-)

Ja, men skal man høre på det mannfolka her på forumet sier, så skal ikke vi kvinner ha et eneste lite hårstrå på kroppen.

Tror jeg hadde fått kjempeangst av det.

Jeg barberer legger, underlivet, under armene, napper bryn, bare for å ta meg godt ut og føle meg vel.

Men jeg tror likevel ikke jeg hadde greid å tilfredstille noen visse her. Det vokser jo så fort ut igjen. Hadde fått heldagsjobb da.

Huff, nei det hardt å være kvinne.

Glad jeg begynner å bli eldre og tryggere og skjønner at utseendet ikke er alt her i verden.

Skrevet

Nei, jeg blir så tørr i huden av sminke - at jeg bruker det bare til fest og sånn.

Dessuten vil jeg heller se _ekstra_ fin ut en dag jeg bruker sminke - enn å se død ut en dag jeg _ikke_ gjør det...

Skrevet

Jada,stort set, mascara og lebestift:) Men ikke de dagene jeg bare går heime da....får hvile innimellom;)

Skrevet

Ja, men skal man høre på det mannfolka her på forumet sier, så skal ikke vi kvinner ha et eneste lite hårstrå på kroppen.

Tror jeg hadde fått kjempeangst av det.

Jeg barberer legger, underlivet, under armene, napper bryn, bare for å ta meg godt ut og føle meg vel.

Men jeg tror likevel ikke jeg hadde greid å tilfredstille noen visse her. Det vokser jo så fort ut igjen. Hadde fått heldagsjobb da.

Huff, nei det hardt å være kvinne.

Glad jeg begynner å bli eldre og tryggere og skjønner at utseendet ikke er alt her i verden.

:-) Jeg glemte det med å barbere leggene i farten... det er jo vinter ;-)

Skrevet

Jeg bruker mascara og lebestift hver dag - unntatt de dagene jeg bare er hjemme og innenfor dørene. Forresten jeg pleier vel å bruke mascara da og, men ikke lebestift.

Jenta mi på 4,5 synes jeg ser fæl ut med lebestift, og lager et leven nesten hver morgen når vi skal gå fordi jeg har lebestift... Det verste i hennes øyne, er de dagene jeg har lebestift OG briller (bruker vanligvis linser)!!!

Sminker meg hver dag ja, men de dagene jeg bare går hjemme gidder jeg ikke det. Ikke alltid på ferier heller, badeferie f.eks. Da holder det ikke lenge uansett :-)

Bruker mascara til vanlig, skal jeg på jobb eller "treffe folk" må jeg ha litt solpudder og dekkstift her og der i tillegg. Føler meg litt mindre gusten da :-)

Skrevet

Yepp, fra Oriflame. Man ser ikke sminket ut, men får en finfin glød i huden. ;o)

Ååååå - får så lyst til å bli jålete når jeg leser disse trådene! Magisk høres ut som noe for meg ja!

Skrevet

NEI. Gjør det bare en sjelden gang. Stort sett da vi skal bort i selskap eller ut å spise.

Skrevet

Niks, sminker meg ikke hver dag. Ikke annenhver heller, for den saks skyld.

Det er kun til fest sminken kommer fram.

Og heldigvis ser jeg ikke så jævlig ut om morgenen at jeg må heller.

Skrevet

Bruker mascara og litt dekkstift hver dag. Av og til en lebestift med lite farge på.

Skrevet

Bruker litt øyensverte og hudfarget brun krem daglig, men sløyfer det i helgen om jeg bare er hjemme.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ha ha, tror du hjelper?

Jeg har en 15-åring som tar på full pakke hver dag.

Og jeg skal innrømme at hun blir veldig pen med sminke, selv om jeg synes hun er veldig pen uten også da.

Her i huset er det nok hun som har påvirket meg. Når jeg ser hvor lekker hun blir, så har jeg også blitt mer opptatt av å sminke meg.

Kanskje vil det gå sånn med meg også, at jeg blir flinkere med sminke når datteren min setter i gang.

Ellers så er jeg enig med deg. Moren min har aldri hatt sminke, men det hindret ikke meg som tenåring :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...