Gå til innhold

Bestille flyreise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg til India i ca 1.mnd utpå høsten, men tenkte å være litt tidlig ute med flybestillingen, motivert etter å ha vasset i snø de siste dagene.

Har vært inne på nettet for å se på noen priser, men da må man skrive nøyaktige datoer. Jeg er derimot ganske fleksibel angående tid for reisen og ønsker derfor bare en "beste pris" t/r i tidsrommet sept/okt/nov.

Er det noen som vet om, og evt hvor man kan finne en slik side på nettet?

Skrevet

Prøv marcopolo.no. Der kan du flytte frem og tilbake på datoer. Kan ikke garantere for gode priser her da, men du kan jo prøve. Har reist litt selv og har erfart at det ofte lønner seg å gå til et reisebyrå og la de søke på priser og flytider. Reisefeber anbefales sterkt. De har også nettsider. Men det vet du kanskje?

Skrevet

Prøv marcopolo.no. Der kan du flytte frem og tilbake på datoer. Kan ikke garantere for gode priser her da, men du kan jo prøve. Har reist litt selv og har erfart at det ofte lønner seg å gå til et reisebyrå og la de søke på priser og flytider. Reisefeber anbefales sterkt. De har også nettsider. Men det vet du kanskje?

Min erfaring er at det er billigere på nett enn å gå i til reisebyråene selv, ofte er prisene lavere. Jeg reiser mye til Asia, og billigst er ofte kilroy - som nå alle kan bruke. http://www.kilroytravels.no/ Ellers har jeg brukt http://www.seat24.no/ med hell.

Skrevet

Som tiv sier har nok kilroy billige reiser. Har du mulighet å fly med ryanair til london, kan det bli ganske rimelig å fly fra london til india også.

www.travelocity.co.uk har gode priser!

Skrevet

Som tiv sier har nok kilroy billige reiser. Har du mulighet å fly med ryanair til london, kan det bli ganske rimelig å fly fra london til india også.

www.travelocity.co.uk har gode priser!

Ja, eller med Norwegian, for da kan man ha med _litt_ mer bagasje (Unge Tiv er ikke god på logistikk:)

Det aller billigste til Delhi er Aeroflot. Men det er jo et sjansespill, da. Jeg er ikke så redd for sikkerheten, men mer at du kan ende opp med 24 timers venting i Moskva. Om du mister connection, må du nemlig bare vente på neste avgang.. de sender deg ikke med et annet selskap. Jeg hadde et utrolig døgn alene i Moskva i sommer.. og gjør det ikke igjen!

Skrevet

Ebookers.com har en "billigste reise generelt til " feature på forsiden, nede til venstre.

Skrevet

Tror Sol.no har ferdige pakkereiser du kan søke på. (Se meny til venstra)

Der har jeg funnet greie turer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...