Gå til innhold

når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg er 1.gangs gravid (12+3) og har ikke fått gravidmage ennå.

Men det er akkurat som om jeg ikke klarer å holde inne "pølsa" av fett lenger, så jeg ser nok ut som om jeg har litt gravidmage. Men jeg vet altså at det bare er fett som stikker frem foreløbig...

men det behøver jeg jo ikke si til noen ;-)

Jeg er 1.gangs gravid (12+3) og har ikke fått gravidmage ennå.

Men det er akkurat som om jeg ikke klarer å holde inne "pølsa" av fett lenger, så jeg ser nok ut som om jeg har litt gravidmage. Men jeg vet altså at det bare er fett som stikker frem foreløbig...

men det behøver jeg jo ikke si til noen ;-)

Med nr 1 fikk jeg ikke mage før _sent_ i svangerskapet. Fødte i slutten av juni, og magen kom i påskeferien (slutten av mars/beg av april?)

Da "poppet" den ut, plutselig :-)

Annonse

De første 8-9 ukene var jeg veldig oppblåst og ble faktisk avslørt allerede da at jeg var gravid.

Men så samk den litt sammen igjen og rundt uke 13-14 merket jeg at buksene begynte å stramme. Jeg fikk vel ikke skikkelig babymage før rundt uke 20. Er nå i uke 26.

Annonse

Gjest stemmer vel ikke

jeg fikk ikke mage før sent! gikk med mine vanlige bukser under hele graviditeten. Det kommer ann på hvor gammel du er. jeg er bare 16 år så hadde veldig liten mage.:)

Det spiller vel liten rolle hvor gammel man er mht hvor stor mage en får?

Man får ofte fortere stor mage hvis en har vært gravid før, men om man er 16 eller 34 ved første gangs svangerskap, spiller liten rolle for magestørrelsen.

Det spiller vel liten rolle hvor gammel man er mht hvor stor mage en får?

Man får ofte fortere stor mage hvis en har vært gravid før, men om man er 16 eller 34 ved første gangs svangerskap, spiller liten rolle for magestørrelsen.

Jeg har hørt at det stemmer, jordmødre har sagt det til meg i allefall. Tror ikke de gir noe feilinfomasjon:S

Får man mage ut i fra sin egen alder? Skjønte ikke helt poenget her.

Jeg snakket om det på sykehuset, at jeg ikke hadde noe stor mage i det hele tatt og da sa en jordmor til meg at når man er ung og er gravid for første gang kan det nesten ikke synes i det hele tatt. Men det kommer jo ann på fra person til person:)

Jeg snakket om det på sykehuset, at jeg ikke hadde noe stor mage i det hele tatt og da sa en jordmor til meg at når man er ung og er gravid for første gang kan det nesten ikke synes i det hele tatt. Men det kommer jo ann på fra person til person:)

Det ante jeg ikke. Skjønte ikke helt logikken heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...