Gå til innhold

Raskemenn!

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Er det noen av dere her inne som har vært å sett på de??

Har fått biletter til forestillingen dems og gleder meg!!

Gjest modific
Skrevet

Ja, så de for et år siden og synes de var utrolig bra. Og vi var fire jenter som ble sjarmert i senk;-) Skal snart på ny forestilling nå og ser frem til det!

Gled deg!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

skal se dem om få dager. gleder meg masse. to av de som skal være med har sett det en gang før, og de var først i køen for å bli med og få sett det igjen!

Gjest "skara"
Skrevet

Ja, så de for et år siden og synes de var utrolig bra. Og vi var fire jenter som ble sjarmert i senk;-) Skal snart på ny forestilling nå og ser frem til det!

Gled deg!

Ja det gjør jeg!!

Det er fjorten dager til da........ får håpe dagene flyr :)))

Skrevet

Har vært der. Veldig skuffet.

Heyerdahl-sketsjen har stått for markedsføringen av dem, og den er også høydepunktet i showet. Resten var stort sett ille.

Dessuten blir det litt for mye vestlandsdialekt i en utrolig hurtig ordflom, så man får ikke med seg poengene.

Det morsomste er nesten det komiske ansiktet til han lyshårede fyren.

Jeg våger å påstå at Raske Menn er det dårligste jeg har sett av denne type show.

Skrevet

Så showet med venner like før jul, og alle syntes det var riktig så artig..., dere kan glede dere:-)

Gjest "skara"
Skrevet

Har vært der. Veldig skuffet.

Heyerdahl-sketsjen har stått for markedsføringen av dem, og den er også høydepunktet i showet. Resten var stort sett ille.

Dessuten blir det litt for mye vestlandsdialekt i en utrolig hurtig ordflom, så man får ikke med seg poengene.

Det morsomste er nesten det komiske ansiktet til han lyshårede fyren.

Jeg våger å påstå at Raske Menn er det dårligste jeg har sett av denne type show.

Greit at jeg har vestlandsblod i meg da:))) (henger lettere med)

Har kun sett de på tv`n og synns det var knall bra!

Skrevet

Greit at jeg har vestlandsblod i meg da:))) (henger lettere med)

Har kun sett de på tv`n og synns det var knall bra!

Jeg var med i en større "delegasjon" og så showet, også vestlendinger...

Samtaleemnet etter showet dreide seg stort sett om hvor skuffet alle var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...