Gå til innhold

Noen som har klart å slutte å røyke her?

Anbefalte innlegg

Gjest Sigarillos
Skrevet

Hvordan klarte du det? Var det fælt, eller gikk det bra?

Skrevet

Jeg har prøvd å slutte et utall ganger. Det var kjempefælt, og ettersom jeg ikke er noe særlig inne på selvplaging, så ga jeg opp forsøket.

Siste gangen var det derimot ikke fælt i det hele tatt (gudene vet hvorfor) så nå har jeg vært røykfri i fire måneder alt.

Skrevet

Jeg røyka i 28 år, slutta for 9 år sia, uten problem.

Ikke alle er så heldige nei:)

"Festrøyka" et par år etter, men slutta med det også.

Nå finnes det masse hjelp å få, både hos legen og her på nett.

Ønsker deg lykke til med litt nye liv som ikke-røyker, for du blir det ?

Skrevet

Jeg slutta å røyke for rundt 1 1/2 år siden etter 17 år somen røyker. Bestemte meg brått en dag - hadde to røyk igjen, og var stor i kjeften og sa til mannen min at nå skulle jeg slutte og røyke. Tok de to røykene, og etter det har jeg ikke røyka igjen.

Helt enkelt var det ikke den første tida, men etter de første 14 dagene eller så gikk det overraskende bra. Det eneste jeg kan merke ennå er at jeg kan være veldig rastløs i episoder der det tidligere var vanlig at jeg tok meg en røyk - som å prate i telefonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...