Lucretia Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Nei Hvorfor? Tja, lav selvtillit, mindreverdighetskomplekser gjør vel at man ikke har så høye tanker om seg selv. Men jeg kan kanskje føle at jeg gjør noe bra en gang i blant. Og kan være fornøyd med meg selv. Men det varer aldri lenge, og jeg blir som regel deppa etterpå. 0 Siter
Gjest Doletta Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei Hvorfor? Tja, lav selvtillit, mindreverdighetskomplekser gjør vel at man ikke har så høye tanker om seg selv. Men jeg kan kanskje føle at jeg gjør noe bra en gang i blant. Og kan være fornøyd med meg selv. Men det varer aldri lenge, og jeg blir som regel deppa etterpå. Jeg spurte om dette fordi jeg var i arbeidslivet ei stund og det var knalltøft. Følte at alle jobbet knallhardt for forfremmelse, mens jeg datt ut. Kan man si at arbeidslivet ble hardere med den forrige regjeringen? Kan man grovt sett påstå at det i sin konsekvens førte med seg i sitt dragsug flere uføretrygdede? 0 Siter
Gjest Bare 12 cm! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Men hvorfor ikke, 12 cm? Pga 12 små cm! 0 Siter
Gjest Doletta Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Pga 12 små cm! Huff da. Du må ikke fortvile. De betyr ikke alt 0 Siter
Gjest Bare 12 cm! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Huff da. Du må ikke fortvile. De betyr ikke alt He, he! =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, det er jeg i hvert fall ikke. Ikke jobb, tre unger, ingen mann og så masse snø ute så jeg ikke kommer meg ut engang. Desidert ikke vellykket ) 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, absolutt ikke. Er mislykket på alle vis, ville tatt alt for lang tid å ramse opp. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg spurte om dette fordi jeg var i arbeidslivet ei stund og det var knalltøft. Følte at alle jobbet knallhardt for forfremmelse, mens jeg datt ut. Kan man si at arbeidslivet ble hardere med den forrige regjeringen? Kan man grovt sett påstå at det i sin konsekvens førte med seg i sitt dragsug flere uføretrygdede? Man kan lett si at utviklingen den siste årene har gjort at mange har blitt uføretrygdet. Det har gått over alle støvleskaft og har svært lite med "vellykkethet" å gjøre. Det er ikke naturlig å føle seg selv vellykket hele tiden, for da har man ingenting å strekke seg etter. Det som er farlig er å føle seg mislykket, og det er flere og flere i dag som har den følelsen pga. de enorme kravene vi stiller til oss selv. Det stilles krav om å se godt ut til enhver tid, å lykkes på jobben og i ekteskapet, å følge med alt som skjer og være den perfekte mor eller far. Disse kravene er umulig å etterkomme til fulle. 0 Siter
asterix Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja. Er kjempefornøyd med livet mitt. Hadde jeg ikke vært det ville jeg endret det. Har tro på at man er sin egen lykkes smed. 0 Siter
Luska Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, hvertfall ikke nå for tiden. Alt går i bølger. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det er vel kanskje vanskelig for mange å si at de er vellykket.... jeg kan i alle fall si at jeg stort sett er fornøyd med livet jeg har, både med hverdagen og de mer spesielle hendelsene innimellom. Jeg er heldig å ha en mann som elsker meg og tre skjønne barn. Vi har en stabil økonomi, som gjerne kunne vært noe større, men den er grei nok. Har jobb jeg trives med, gode venner og god helse. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, jeg føler meg rimelig vellykket. Jeg har en mann som jeg elsker, og som elsker meg. Jeg har en god jobb, et fint sted å bo, gode venner, flott familie og mange muiligheter. Men det er jo ikke det samme som at jeg er stormende lykkelig hele tiden. Livet byr på mange utfordringer, selv for oss vellykkede ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei. Jeg er 30 år og aner ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Vellykket hva er i grunnen det for noe? Jeg er rimelig lykkelig det føler jeg. Skulle gjerne vært litt friskere bare, men jeg har en deilig mann, deilige unger og et fint sted å bo så jeg kan ikke la sånn "småting" ødelegge Jeg kunne igrunn ikke tenkt å byttet ut noe/n av de/t jeg har så da er jeg vel vellykket da, selvom jeg ikke har noen jobb for tiden pga sykdom. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, jeg føler meg vel egentlig ganske vellykket - i den forstand at det er langt flere plusser enn minuser i livet mitt. Jeg er fornøyd med meg selv og med tilværelsen. ;o) Men om du mener materielt og karrieremessig sett, har jeg venner som er mer objektivt "vellykket" enn meg. For meg er ikke det noen stor prioritering, og dermed ganske irrelevant når jeg skal måle livet mitt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, jeg føler meg vel egentlig ganske vellykket - i den forstand at det er langt flere plusser enn minuser i livet mitt. Jeg er fornøyd med meg selv og med tilværelsen. ;o) Men om du mener materielt og karrieremessig sett, har jeg venner som er mer objektivt "vellykket" enn meg. For meg er ikke det noen stor prioritering, og dermed ganske irrelevant når jeg skal måle livet mitt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, jeg føler meg vel egentlig ganske vellykket - i den forstand at det er langt flere plusser enn minuser i livet mitt. Jeg er fornøyd med meg selv og med tilværelsen. ;o) Men om du mener materielt og karrieremessig sett, har jeg venner som er mer objektivt "vellykket" enn meg. For meg er ikke det noen stor prioritering, og dermed ganske irrelevant når jeg skal måle livet mitt. ...men når det gjelder å poste innlegg bare én gang, er jeg åpenbart ikke særlig vellykket. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.