Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe i morsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det holder med en blomst og eventuelt en kake hvis du har tid. Men har du ikke anledning til å stikke innom så ta i hvert fall en telefon :o)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Jeg skal gi god en håndkrem til mamma´n min. Det kan enhver trenge i kulden:) Også et kort skal hun få. Ikke store greiene. Men det er jo tanken som teller. Vis at du setter pris på henne, så blir hun nok glad!

Gjest Thekla84
Skrevet

Det holder med en blomst og eventuelt en kake hvis du har tid. Men har du ikke anledning til å stikke innom så ta i hvert fall en telefon :o)

Jeg syns i utgangspunktet morsdag og slike ting er en "oppskrytt" dag (kommer ikke på noe bedre ord). Butikkene tjener grovt på slike dager! Så istedenfor å kjøpe noe, vil jeg hvertfall vise min mor at jeg setter pris på henne ved at jeg lager et kort selv, og så skal jeg bake en liten sjokolade-kake ;)

Skrevet

Min mor og jeg bort langt unna hverandre, men har som tradisjon at jeg ringer.

Det er vi begge enige om er nok på en morsdag.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en bukett med tulipaner i forskjellige farger.

Hadde det også dumpet inn litt vin eller litt te (løsvekt), ville jeg blitt overveldet.

Jeg er mellom 40 og 50 år, så du får selv avgjøre hvor sammenliknbar jeg er med moren din :-)

Skrevet

Vår familie gir blomster. Barna tegner noe fint til mor. ;)

Skrevet

La henne få kaffe på senga, en tegning du selv har laga,blomster(får fine potteplanter eller en rose uten at det blir dyrt), men mest av alt, fortell henne at du er glad i henne.

Det betyr mye å få høre de ordene en gang i blant.

Eller gi henne en liste over ting du vil gjøre for henne kommende uke.....,som et slags gavekort....Håper dere får en fin morsdag sammen, uansett.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en bukett med tulipaner i forskjellige farger.

Hadde det også dumpet inn litt vin eller litt te (løsvekt), ville jeg blitt overveldet.

Jeg er mellom 40 og 50 år, så du får selv avgjøre hvor sammenliknbar jeg er med moren din :-)

Datteren min, som er 30 og ikke bodd hjemme på 12 år, lager en nydelig tegning til meg, av og til klipper hun ut og limer av mange farger med papir, limer tyll på, silkebånd osv.

:)

Så skriver hun noe hyggelig bak som jeg blir glad av.

Gjest litt påvirket
Skrevet

Kjøp en garnpakke!

Det er så utrolig mye herlig garn der ute, så jeg hadde kjøpt noen nøster av et nydelig garn og gitt bort.

Ehh. men jeg var altså akkurat inne på www.maudsgarn.no - så jeg er vel litt påvirket, he he :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...