Gjest loppekassa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 For andre dag på rad våkner jeg at jeg klør helt sinnsykt! Er verst på hendene, føttene/leggene og lårene. Det føles omtrent slik det gjør når man er stukket av mygg, bortsett fra at det røde/hvite stikkmerket mangler... Er ikke noe i veien med verken meg eller sengetøyet... men kan det være lopper??! Hjelp! 0 Siter
Gjest jansssen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det kan faktisk være midd i sengtøyet *grøss*. Jeg har selv opplevd å klø sinnsykt om natta, men etter skikkelig lufting av madrass og dyne/pute + skifte av trekk forsvant kløen. Jeg bruker å skifte sengtøy ca. 2 x i mnd., og dusjer hver dag, men likevel... 0 Siter
Gjest klør også Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det kan være tørr hud. Vi blir gjerne litt tørrere i huden om vinteren fordi det er tørrere luft, og tørr hud kan klø. Hvis du i tillegg vasker deg mye og dusjer ofte, forverrer du plagene. Ikke vask deg så mye, smør deg inn med en god fuktighetskrem og se om det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.