Patsi Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Klarer du førerprøven? http://www.freeonlinegames.com/play/3161.html :-D 0 Siter
mrxx Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Tenkte du på kjøreferdighetene eller teorien bak? Nå holder jeg på med bilsport så jeg tror at kjøreferdighetene er rimelig bra. Teorien er antagelig midt på tre. Jeg har tatt noen tester på nettet og jeg består, men antagelig er det gjennomsnittlig vil jeg anta. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Oi!!! Tror jeg må levere tilbake lappen... 0 Siter
Patsi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Oi!!! Tror jeg må levere tilbake lappen... Hehe, ja, jeg fikk også den følelsen :-D 0 Siter
Zingara Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Klarte ikke å få start på bilen en gang jeg, men har ikke lappen i real life heller så det får være min unnskyldning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.