Gjest føler meg ikke støtt Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182000 Da skulle man vel være skulls da skulle man tro..?? Eller er det noen "ekstremister" i den vestlige verden som føler for å brenne noen flagg, og gå til angrep på ambasseder? 0 Siter
KaVa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Overhodet ikke. Synes de var illustrerende for hvordan de oppfatter situasjonen - og det er jo helt i orden! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg synes faktisk de var ganske morsomme. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, det skal nok mer til for å støte meg. Det er kanskje der den grunneleggende forskjellen ligger? 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Absolutt ikke. Men jeg tror på muslimene når de sier at de andre karikaturene var støtende, selv om jeg ikke helt skjønner hvordan det er mulig. Og jeg synes de bør respekteres for det. Men det er selvsagt fullstendig uhørt å fremsette trusler og komme med angrep uansett hvor krenket man måtte føle seg. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Dette virka bare barnslig på meg...Noe som heter å gi igjen med samme mynt? Det de forsøker? Føler meg ikke provosert. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, overhodet ikke. Vi er vant til ironisering i vestlig presse, dette er er ikke verre enn hva man finner i vanlig samfunnsdebatt/selvironisering i Vesten. 0 Siter
Gine S Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Dette virka bare barnslig på meg...Noe som heter å gi igjen med samme mynt? Det de forsøker? Føler meg ikke provosert. Er det ikke bedre at de "tar igjen med samme mynt" enn at de brenner ambassader...? 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Er det ikke bedre at de "tar igjen med samme mynt" enn at de brenner ambassader...? Sjølsagt, om det ble med det. 0 Siter
Gine S Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sjølsagt, om det ble med det. Godt poeng! 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ser ut som de er flinke å tegne der nede da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.