Gå til innhold

Underlivsproblemer:(

Anbefalte innlegg

Gjest dragen 81

Jeg lurer på hva som gjør at jeg altid for svie i skjeden etter samleie. Jeg har vært hos spesl.i gynokologi, da jeg trodde jeg til alle tider hadde sopp infeksjon. Men det viste seg å være feil. Hun mente det kunne være at huden i skjeden var ømfindtlig og tynn. Å ga meg ovesterin, det hjalp en stund men det er vell ikke bra å bruke i lengre perioder. Jeg bruker såpe med lav ph verdi ikke trange bukser, har brukt melkesyre skylling jag har nemlig prøvd alt. Jeg kjenner også når jeg blir bløt i skjeden den vesken kan også svi litt selv når jeg tilfredstiller meg selv, bare på klitoris.Jeg er 29 år Har to barn og fast partner , kjønnssykdommer er utelukket.Vi bruker rfsu glid med og uten kondomer, Jeg leser legebøker men får ingen svar. Hva er vulvitt?

Hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21769-underlivsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...