Gjest Data-dusten...;) Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Har nettop fått meg ny laptop, og skulle se på en DVD her om dagen, men det gikk ikke.... På den gamle laptopen min var dette ikke noe problem... Må jeg installere noe før jeg kan se på film? 0 Siter
Gjest prøv igjen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sett inn dvd'en og se om det popper opp et nytt ikon på skjermen. 0 Siter
Gjest Data-dusten...;) Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sett inn dvd'en og se om det popper opp et nytt ikon på skjermen. Jeg får spørsmål om jeg vil spille med windows media player. da trykker jeg ja, og da kommer det opp ukjent DVD og så får jeg denne beskjeden: "Kan for øyeblikket ikke spille av DVD-video. Prøv å øke antallet farger som vises på skjermen, eller reduser skjermoppløsningen. Hvis du vil ha flere løsninger, kan du klikke Mer informasjon for å få tilgang til feilsøking for DVDer" Men det er ikke noe galt med DVD ene jeg putter inn for jeg kan se dem på venninen min sin PC... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg får spørsmål om jeg vil spille med windows media player. da trykker jeg ja, og da kommer det opp ukjent DVD og så får jeg denne beskjeden: "Kan for øyeblikket ikke spille av DVD-video. Prøv å øke antallet farger som vises på skjermen, eller reduser skjermoppløsningen. Hvis du vil ha flere løsninger, kan du klikke Mer informasjon for å få tilgang til feilsøking for DVDer" Men det er ikke noe galt med DVD ene jeg putter inn for jeg kan se dem på venninen min sin PC... Har du prøvd å gjøre det som foreslåes, da? "............................................." 0 Siter
pirko Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Eller så kan du jo innstallere f.eks power-dvd..finner det på download.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.