Gå til innhold

hvor ofte?

Gjest er dere kaniner eller?;)

Anbefalte innlegg

Gjest er dere kaniner eller?;)
Skrevet

Hvor ofte har dere som er i faste forhold sex?

Man får en følelse av at folk har veldig hyppig og spennende sex gjennom media.

Selv må jeg si at hverdagen har innhentet oss, og at vi ofte ender opp med "helgesex".

Ut fra det inntrykket man får rundt seg så kan jeg få en følelse av å ha et labert sexliv med denne hyppigheten.

Hva med dere?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Mamta

2

• Lillemus

1

• nypa

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Valencia
Skrevet

Sex med partner:

2 ganger i måneden.

Sex alene:

ca 20 ganger i måneden.

Tror det er ganske normalt når et forhold/ekteskap med barn har vart mer enn 10 år.

...og slik går nu dagan...

Skrevet

*Hehe* Vi bor ikke sammen og sees forholdsvis ujevnt. Det kan gå to uker uten at vi sees (jobb) og innimellom har vi flere dager i strekk sammen. Hvis jeg ikke har mensen da er det minst 2 ganger i døgnet... :o)

Sånn har jeg aldri hatt det i et forhold før og jeg elsker det!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi er ikke kaniner. men vi var kaniner da vi nettopp hadde truffet hverandre og før alle barna kom. Vi kunne liksom ikke få nok.

Hverdagen kommer til de fleste. Hvor ofte vi gjør det varierer.

Men i ferier blir det oftere (nesten som i gamle dager) enn ellers.

Gjest helt greit
Skrevet

Vi har vel sex ca. 3 ganger i uken, i ferier kan det bli oftere.

Vi har vært gift i mange år og har ganske små barn. For meg er sex en viktig del av forholdet og da rydder vi tid. Det blir ikke de store utskeielsene med sex på bordet, i bilen eller utendørs når man har unger å ta hensyn til hele tiden, men jeg er fornøyd og vi respekterer hverandre hvis vi er slitne. Heldigvis har vi omtrent lik sexlyst.

Gjest ungt, gift par
Skrevet

Vi har vel sex ca. 3 ganger i uken, i ferier kan det bli oftere.

Vi har vært gift i mange år og har ganske små barn. For meg er sex en viktig del av forholdet og da rydder vi tid. Det blir ikke de store utskeielsene med sex på bordet, i bilen eller utendørs når man har unger å ta hensyn til hele tiden, men jeg er fornøyd og vi respekterer hverandre hvis vi er slitne. Heldigvis har vi omtrent lik sexlyst.

Hva når det aldri passer for mannen? Vil det alltid være slik at jeg vil og han ikke gidder-eller kan han endre seg? Jeg maser ikke men spør/prøver av og til.

Gjest helt greit
Skrevet

Hva når det aldri passer for mannen? Vil det alltid være slik at jeg vil og han ikke gidder-eller kan han endre seg? Jeg maser ikke men spør/prøver av og til.

Går det an å snakke med mannen din da? Si hva du føler da, at du gjerne vil ha sex litt oftere. Gjør noe spennende sammen da vel, ta med champagnen i badekaret, dusj sammen, gå til sengs rett etter at ungene har lagt seg osv.

Min mann klarer ofte å snakke seg til sex selvom jeg i utgangspunktet ikke har lyst, når han klenger seg oppetter meg og sier at jeg er så fin og at jeg gjerne må ta på skjørt uten truse under så blir jeg stort sett ganske kåt.

Det hender ofte det er motsatt vei også. Snakk litt dirty til mannen din så kanskje han tenner.

Gjest ungt, gift par
Skrevet

Går det an å snakke med mannen din da? Si hva du føler da, at du gjerne vil ha sex litt oftere. Gjør noe spennende sammen da vel, ta med champagnen i badekaret, dusj sammen, gå til sengs rett etter at ungene har lagt seg osv.

Min mann klarer ofte å snakke seg til sex selvom jeg i utgangspunktet ikke har lyst, når han klenger seg oppetter meg og sier at jeg er så fin og at jeg gjerne må ta på skjørt uten truse under så blir jeg stort sett ganske kåt.

Det hender ofte det er motsatt vei også. Snakk litt dirty til mannen din så kanskje han tenner.

Jeg har prøvd men blir avvist. Takk for råd og svar. :-)

Gjest Stressless
Skrevet

4-5 ganger i uka siste 30 år. Blir bare heftigere.

Skrevet

Vi er ikke kaniner. men vi var kaniner da vi nettopp hadde truffet hverandre og før alle barna kom. Vi kunne liksom ikke få nok.

Hverdagen kommer til de fleste. Hvor ofte vi gjør det varierer.

Men i ferier blir det oftere (nesten som i gamle dager) enn ellers.

Du er vel for gammel til å barbere deg?

Gjest Elextra
Skrevet

*Hehe* Vi bor ikke sammen og sees forholdsvis ujevnt. Det kan gå to uker uten at vi sees (jobb) og innimellom har vi flere dager i strekk sammen. Hvis jeg ikke har mensen da er det minst 2 ganger i døgnet... :o)

Sånn har jeg aldri hatt det i et forhold før og jeg elsker det!

Høres deilig ut! Får håpe det varer, og at dere ikke blir innhentet av hverdagen, mange har det jo slik i begynnelsen, særlig før man bor sammen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du er vel for gammel til å barbere deg?

Hæ?

Handler denne tråden om barbering da? Jeg har kanskje fått dårlig syn med alderen.

Men du jeg er 39, og man slutter ikke å ta vare på seg selv da vet du.

Så ja, jeg barberer meg jeg.

Skrevet

Hæ?

Handler denne tråden om barbering da? Jeg har kanskje fått dårlig syn med alderen.

Men du jeg er 39, og man slutter ikke å ta vare på seg selv da vet du.

Så ja, jeg barberer meg jeg.

Skjønner jo det da. Ei grå mus bør barberes.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skjønner jo det da. Ei grå mus bør barberes.

He he. Du er sikkert både yngre og vakrere enn meg, MEN jeg er nok langt klokere enn deg. Så det så.

Skrevet

He he. Du er sikkert både yngre og vakrere enn meg, MEN jeg er nok langt klokere enn deg. Så det så.

Vet du hva gamlekona til tiuren heter?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vet du hva gamlekona til tiuren heter?

Det må være deg det.

Gjest vært gift i 10 år..
Skrevet

En til to ganger i uka.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er jo mann:-)

Å ja, en slik mann ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...