skorpion1975 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 http://www.sorrynorwaydenmark.com/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, den ble linket til på det amerikanske forumet jeg er på også. Men amerikanerne er gærne, de tar dette som et bevis på at Bush har rett og alle kriger mot muslimer er riktig, det er en skikkelig diskusjon der nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, den ble linket til på det amerikanske forumet jeg er på også. Men amerikanerne er gærne, de tar dette som et bevis på at Bush har rett og alle kriger mot muslimer er riktig, det er en skikkelig diskusjon der nå. Eh...tar de den siden som "bevis" for det? Om noe, så "beviser" den da det motsatte? "............................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Eh...tar de den siden som "bevis" for det? Om noe, så "beviser" den da det motsatte? "............................................." Det ser ut som veldig mange amerikanere har bestemt seg og ikke ser lenger enn sin egen nese. Jeg har ikke lest diskusjonen i dag, tror ikke jeg har så mye å bidra med når republikanerne skriker om krig mot terror og bush sine gode sider. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det ser ut som veldig mange amerikanere har bestemt seg og ikke ser lenger enn sin egen nese. Jeg har ikke lest diskusjonen i dag, tror ikke jeg har så mye å bidra med når republikanerne skriker om krig mot terror og bush sine gode sider. Blant slike har vi motstykket til islam-ekstremistene, ja. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.