Gå til innhold

til jenter: om barbering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PapaDoc

Tar nesten alt, lar det være igjen en liten stripe foran bare. :o) Tar en runde ca. hver uke, noen ganger oftere og noen ganger går det litt lengre (om kjæresten ikke er hjemme og jeg har mensen f.eks.).

Handler ikke barbering der nede om ens eget velvære da? Til enhver tid føle seg sexy?

Det hevder da alle kvinner som tar det meste der nede?

Hvorfor skal en tilgjengelig eller ikke tilgjengelig kjæreste influere på det?

Gjest vikarierende argumenter

Handler ikke barbering der nede om ens eget velvære da? Til enhver tid føle seg sexy?

Det blir akkurat som med stringtrusene det: Man bruker dem selvsagt kun fordi de er så behagelige og praktiske.

Men småjenter får ikke lov til å bruke de mest behagelige trusene. Da blir de plutselig sexy undertøy som det er helt forkastelig å selge i barnestørrelser....

Annonse

Gjest PapaDoc

Det blir akkurat som med stringtrusene det: Man bruker dem selvsagt kun fordi de er så behagelige og praktiske.

Men småjenter får ikke lov til å bruke de mest behagelige trusene. Da blir de plutselig sexy undertøy som det er helt forkastelig å selge i barnestørrelser....

*ler* Godt poeng!

Det har med tid å gjøre også for min del. :o)

Jeg liker så klart å være velstelt for mitt eget velvære, men sørger stort sett også for å være nybarbert når jeg treffer kjæresten min for da vil jeg i alle fall følge meg ekstra vel! Han liker det selvfølgelig også, men han har ikke så veldig store krav til intimfrisyrer så lenge det ikke er fullstendig buskevekst så jeg synes jeg trygt kan si at jeg gjør det mest for eget velvære.

Gjest hjemmesløyd

Det har med tid å gjøre også for min del. :o)

Jeg liker så klart å være velstelt for mitt eget velvære, men sørger stort sett også for å være nybarbert når jeg treffer kjæresten min for da vil jeg i alle fall følge meg ekstra vel! Han liker det selvfølgelig også, men han har ikke så veldig store krav til intimfrisyrer så lenge det ikke er fullstendig buskevekst så jeg synes jeg trygt kan si at jeg gjør det mest for eget velvære.

Mange kjærester har du nå da?

Jeg barberer en god del fra hver side, men det må stå igjen en trekant, synes jeg, Synes det ser fælt ut når det er helt glattbarbert! Har gjort det to-tre ganger, men har ikke likt det :-(

Nå om vinteren går det kanskje 1-2 uker mellom hver gang (barberer foran + leggene - har nesten ikke hårvekst under armene så der tar jeg omtrent annenhver måned). Om sommeren gjør jeg det kanskje 1-2 ganger i uka.

I tillegg tar jeg saksa og stusser trekanten sånn med ujevne mellomrom.

Gjest Thekla84

Jeg pleier å barbere meg på leggene, i skrittet og under armene en gang i uka, men jeg har ikke så mye hårvekst til 21 år å være, så jeg kunne gjort det sjeldnere. Men nå har jeg fått så stor mage siden jeg er gravid, og må ta underlivet på "gefülen" siden magen er i veien ;)

Gjest solipect

Jeg barberer en god del fra hver side, men det må stå igjen en trekant, synes jeg, Synes det ser fælt ut når det er helt glattbarbert! Har gjort det to-tre ganger, men har ikke likt det :-(

Nå om vinteren går det kanskje 1-2 uker mellom hver gang (barberer foran + leggene - har nesten ikke hårvekst under armene så der tar jeg omtrent annenhver måned). Om sommeren gjør jeg det kanskje 1-2 ganger i uka.

I tillegg tar jeg saksa og stusser trekanten sånn med ujevne mellomrom.

Flott! Det er slike barberingskulturer de fleste menn liker!

Ikke for mye. ikke for lite.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Uff - det kunne tolkes litt feil. Mener ikke å si at mannen min foretrekker jentunger altså!!!!

Jeg leste det første svaret ditt i sted, og jeg tenkte i hvert fall ikke den tanken at mannen din skulle like jentunger :-)

Klart, menn kan like glattbarberte kvinner uten at det har noe som helst med pedofili å gjøre.

Takk for det :-)

Mannen min hadde vel egentlig sett at jeg tok mer, men jeg skal trives med det selv også, og liker ikke å se ut som en jentunge nedentil!

Det gjør du ikke heller, med mindre du er en jentunge. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte må insistere på å bruke en så meningsløs sammenlikning som det?

"............................................."

Det gjør du ikke heller, med mindre du er en jentunge. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte må insistere på å bruke en så meningsløs sammenlikning som det?

"............................................."

Insistere og insistere, fru Blom!

Det var den tanken som først slo meg da jeg barberte meg fullstendig første gangen og så meg i speilet.

Jeg liker ikke at alt hår er vekk - sånn er det med den saken! :-)

Insistere og insistere, fru Blom!

Det var den tanken som først slo meg da jeg barberte meg fullstendig første gangen og så meg i speilet.

Jeg liker ikke at alt hår er vekk - sånn er det med den saken! :-)

Og det får du selfølgelig lov å ikke like. Men å si at man ser ut som et lite barn, blir like meningsløst som å si at en mann som barberer seg ser ut som et lite barn.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...