Gjest Rusle Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det er heldigvis ikke mange av slike foreldre. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182021 0 Siter
mrxx Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 De kan ikke ha stort å tenke med. Snakker om idioter. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Herre-min-hatt!!! Går det virkelig ann? Som 15-åring er du jo ikke ferdig utviklet en gang?!?!?!? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 De foreldrene har sikkert så lav selvtillit, at de tror de hjelper barna sine med silikon. Desverre overføres dette til ungene tror jeg? Grøss og gru!! 0 Siter
Gine S Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har skrevet en oppgave om dette temaet, og et "dilemma" for foreldrene er at barnet (i enkelte situasjoner) sier: "Hvis jeg ikke får pupper i konfirmasjonsgave, så tar jeg livet av meg." Jeg synes naturligvis også at dette er totalt forkastelig, og det er veldig fjernt fra min måte å tenke på, men jeg innser at noen foreldre har problemer de ikke vet hvordan de skal takle ... 0 Siter
Zingara Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 De kan ikke ha stort å tenke med. Snakker om idioter. Det er helt forkastelig, som jubalong70 sier er man ikke ferdig utviklet når man er 15 år... Dette er bare nødt å være foreldre med lite i hode. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har skrevet en oppgave om dette temaet, og et "dilemma" for foreldrene er at barnet (i enkelte situasjoner) sier: "Hvis jeg ikke får pupper i konfirmasjonsgave, så tar jeg livet av meg." Jeg synes naturligvis også at dette er totalt forkastelig, og det er veldig fjernt fra min måte å tenke på, men jeg innser at noen foreldre har problemer de ikke vet hvordan de skal takle ... Helt vettløst,syns jeg. Skulle vært 18-års aldersgrense for sånne inngrep. Da er man i det minste myndig og kan bestemme selv...og har ingen å skylde på om noe går galt, bortsett fra seg selv...- og evt. kirurgen. 0 Siter
Gine S Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Helt vettløst,syns jeg. Skulle vært 18-års aldersgrense for sånne inngrep. Da er man i det minste myndig og kan bestemme selv...og har ingen å skylde på om noe går galt, bortsett fra seg selv...- og evt. kirurgen. En del klinikker opererer (npi! ) med 20 års aldersgrense for rene kosmetiske inngrep, det synes jeg er minimum. Selv om jeg synes en del er helt meningsløst uansett alder. Pasientrettighetsloven sier mye om aldersgrenser og rettigheter, og den bør tolkes slik at det ligger til grunn en 18 års aldersgrense ved rene kosmetiske inngrep, i følge departementet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.