Gå til innhold

Hva tenker de på......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre-min-hatt!!! Går det virkelig ann?

Som 15-åring er du jo ikke ferdig utviklet en gang?!?!?!?

Skrevet

De foreldrene har sikkert så lav selvtillit, at de tror de hjelper barna sine med silikon. Desverre overføres dette til ungene tror jeg? Grøss og gru!!

Skrevet

Jeg har skrevet en oppgave om dette temaet, og et "dilemma" for foreldrene er at barnet (i enkelte situasjoner) sier: "Hvis jeg ikke får pupper i konfirmasjonsgave, så tar jeg livet av meg."

Jeg synes naturligvis også at dette er totalt forkastelig, og det er veldig fjernt fra min måte å tenke på, men jeg innser at noen foreldre har problemer de ikke vet hvordan de skal takle ...

Skrevet

De kan ikke ha stort å tenke med. Snakker om idioter.

Det er helt forkastelig,

som jubalong70 sier er man ikke ferdig utviklet når man er 15 år...

Dette er bare nødt å være foreldre med lite i hode.

Skrevet

Jeg har skrevet en oppgave om dette temaet, og et "dilemma" for foreldrene er at barnet (i enkelte situasjoner) sier: "Hvis jeg ikke får pupper i konfirmasjonsgave, så tar jeg livet av meg."

Jeg synes naturligvis også at dette er totalt forkastelig, og det er veldig fjernt fra min måte å tenke på, men jeg innser at noen foreldre har problemer de ikke vet hvordan de skal takle ...

Helt vettløst,syns jeg.

Skulle vært 18-års aldersgrense for sånne inngrep.

Da er man i det minste myndig og kan bestemme selv...og har ingen å skylde på om noe går galt, bortsett fra seg selv...- og evt. kirurgen.

Skrevet

Helt vettløst,syns jeg.

Skulle vært 18-års aldersgrense for sånne inngrep.

Da er man i det minste myndig og kan bestemme selv...og har ingen å skylde på om noe går galt, bortsett fra seg selv...- og evt. kirurgen.

En del klinikker opererer (npi! ;)) med 20 års aldersgrense for rene kosmetiske inngrep, det synes jeg er minimum. Selv om jeg synes en del er helt meningsløst uansett alder.

Pasientrettighetsloven sier mye om aldersgrenser og rettigheter, og den bør tolkes slik at det ligger til grunn en 18 års aldersgrense ved rene kosmetiske inngrep, i følge departementet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...