Gå til innhold

eldre dame, mye eldre.

Anbefalte innlegg

Gjest BlackBeard
Skrevet

denne kan passe både her og sikkert andre steder men prøver her!

traff en dame som er litt over 40 i sommer på en fest og vi rota litt der.

ga hverandre tlf. nummer og ferdig med det.

etter noen uker begynte meldingene å komme, men jeg trakk meg kjapt den gangen, dama er 13 år eldre enn meg og jeg tenkte det var helt uhørt.

det ble stille lenge, men så traff jeg hu tilfeldig i butikken nå i januar og hu virka veldig koselig og ikke minst pen nå også i edru tilstand ;)

det jeg lurer på her er at hu har inviterte seg selv til meg ved flere anledninger, men jeg har sagt nei (hihi) jeg er ganske pysete, det skal sies, men nå til helga har jeg sagt ja.

er denne dama kun ute etter litt moro i senga ?

jeg vet hu er single og hu forteller meg mye om barna og masse annet som virker som hun er ute etter ett forhold, men jeg har ikke allverden erfaring med slike ting.

en annen ting er at hu snakka om vin og det vil si at hu skal ligge over ? :) på første daten, dette er kun fordi det er lenge sia sist tenker jeg da.

tips taes også imot med takk på hva jeg varter opp en ca 40åring med på en lørdagskveld. :)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Prozak

7

• Gemini

2

• Ole Brum :-)

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Heldigvis er det slik at jo eldre man blir, jo mindre bryr man seg om hva man kan/ikke kan gjøre på date nummer x, y, z o.s.v. Her får du bare hive deg med, og se hva som skjer - lykke til :-)

".............................................."

Gjest Stressless
Skrevet

Heldigvis er det slik at jo eldre man blir, jo mindre bryr man seg om hva man kan/ikke kan gjøre på date nummer x, y, z o.s.v. Her får du bare hive deg med, og se hva som skjer - lykke til :-)

Hun kan gjerne være 10 - 20 år eldre. Kvinnene blir bare bedre og bedre år for år, holder seg godt gjør mange av dem også. Å så heite de er når de blir "voksne"

Skrevet

Hun kan gjerne være 10 - 20 år eldre. Kvinnene blir bare bedre og bedre år for år, holder seg godt gjør mange av dem også. Å så heite de er når de blir "voksne"

Helt enig :-)

"..................................."

Skrevet

Jeg er enig med Prozak i at hun neppe tenker på hva som er "propert" å gjøre på første date, så skal ikke se bort fra at hun vil ha noe mer enn bare et _telefon_nummer, ja! ;-)

Mht oppvarting: Ettersom hun allerede har hintet om vin (rød?), så kunne det kanskje være en idé å sette fram litt ost & kjeks? Det har jo den fordelen at du slipper å taime det for å få riktig temperatur etc, og så kan det med letthet spises i salongen både før og etter eventuelle avbrytelser.....

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg er enig med Prozak i at hun neppe tenker på hva som er "propert" å gjøre på første date, så skal ikke se bort fra at hun vil ha noe mer enn bare et _telefon_nummer, ja! ;-)

Mht oppvarting: Ettersom hun allerede har hintet om vin (rød?), så kunne det kanskje være en idé å sette fram litt ost & kjeks? Det har jo den fordelen at du slipper å taime det for å få riktig temperatur etc, og så kan det med letthet spises i salongen både før og etter eventuelle avbrytelser.....

Ah, den som var ung og singel igjen, og kunne gå på jakt etter voksne damer :-)

"..............................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Eller den som kunne vært singel voksen dame og jaktet på av unghingstene...

*Sukk*

Skrevet

Får håpe du synes disse "voksne" damene er like deilige når din egen havner i den kategorien! ;-)

Skrevet

Får håpe du synes disse "voksne" damene er like deilige når din egen havner i den kategorien! ;-)

Det var det, da :-)

"....................................."

Skrevet

Eller den som kunne vært singel voksen dame og jaktet på av unghingstene...

*Sukk*

Urettferdig! :-(

:-)

"........................................"

Skrevet

Det var det, da :-)

"....................................."

Det er et paradoks at ungsauene kan finne på å sikle etter 40-åringer, mens 40-åringenes ektemenn har seg med ungsauenes jevnaldrede....

Skrevet

Det er et paradoks at ungsauene kan finne på å sikle etter 40-åringer, mens 40-åringenes ektemenn har seg med ungsauenes jevnaldrede....

Vel, jeg håper og tror at jeg ikke blir noen kriserammet 40-50 åring på det området :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Urettferdig! :-(

:-)

"........................................"

Ja, ikke sant!

;-)

Skrevet

13 år er da ingen forskjell, i alle fall ikke så lenge det kun dreier seg om litt hygge, og ikke et stabilt forhold. I så tilfelle er det vel litt mer å tenke gjennom. Du har jo vært litt avvisende så hun kan vel ikke ha de beste forhåpninger om at du skal bli far til hennes barn allerede på mandag. Så hvis du finner det rett tidspunktet så kan du vel spørre om hva hun tenker.

Jeg vill nå servert litt ordentlig mat til den rødvinen jeg da. Ikke bare ost og kjeks. Du bør kanskje også ha ordnet seng, sengetøy, håndklær og mat til frokost og lignende. Slik at du er klar for en mulig overnattingsgjest.

Gjest BlackBeard
Skrevet

litt usikker på hva hu mente med vina egentlig, det var bare noe hu sa i farta, "drikke noe vin eller sånn", håper hu tar med selv hehe.

tror det er best om jeg spør hva hu liker og fikser akkurat det.

får bare håpe maten kan bestilles ellers er jeg ferdig :)

det som er kjipt med folk som meg, hater vin og det meste avanserte jeg har servert er grandis.

hilsen mr romantikk.

Skrevet

litt usikker på hva hu mente med vina egentlig, det var bare noe hu sa i farta, "drikke noe vin eller sånn", håper hu tar med selv hehe.

tror det er best om jeg spør hva hu liker og fikser akkurat det.

får bare håpe maten kan bestilles ellers er jeg ferdig :)

det som er kjipt med folk som meg, hater vin og det meste avanserte jeg har servert er grandis.

hilsen mr romantikk.

Det skader aldri å snakke sammen på forhånd! :-)

Men ikke forvent at HUN skal ha med seg masse vin og mat og slikt, da! ;-) Dette må du fikse selv! :-) Men jeg for min del hadde syntes det var OK med mat levert på døra.

Ettersom hun er "litt over 40" og du er 13 år yngre, vil det si at du minst er 27 år, så selv om hun sikkert ikke forventer noe ekstraordinært mht mat og drikke, så forventer hun nok helt sikkert ikke at det skal være litt "tenåringsaktig" der man tar med øl i en pose og slenger inn en grandis! ;-)

Gjest BlackBeard
Skrevet

Det skader aldri å snakke sammen på forhånd! :-)

Men ikke forvent at HUN skal ha med seg masse vin og mat og slikt, da! ;-) Dette må du fikse selv! :-) Men jeg for min del hadde syntes det var OK med mat levert på døra.

Ettersom hun er "litt over 40" og du er 13 år yngre, vil det si at du minst er 27 år, så selv om hun sikkert ikke forventer noe ekstraordinært mht mat og drikke, så forventer hun nok helt sikkert ikke at det skal være litt "tenåringsaktig" der man tar med øl i en pose og slenger inn en grandis! ;-)

"tar med øl i en pose og slenger inn en grandis!"

uff, det der er jo meg ;)

kanskje jeg har gått litt for dypt denne gangen.

neida, skal nok få til noe, men jeg må nok spørre hu altså.

blir bare nervøs av dette her... ;)

hu må jo ha litt forståelse at jeg føler presset endel siden hu er voksen voksen, håper det.

Skrevet

"tar med øl i en pose og slenger inn en grandis!"

uff, det der er jo meg ;)

kanskje jeg har gått litt for dypt denne gangen.

neida, skal nok få til noe, men jeg må nok spørre hu altså.

blir bare nervøs av dette her... ;)

hu må jo ha litt forståelse at jeg føler presset endel siden hu er voksen voksen, håper det.

*he he* Mener ikke å skremme deg altså! :-)

Kanksje det er nettopp det ungdommelige, ubesværede hun setter pris på? At hun har deitet mer enn nok 40+-menn som diller med alt dette men som kanskje ikke har nok av det hun egentlig er ute etter?

Som Ole Brum(m) sa, så må du uansett sørge for at du har rent sengetøy, rene håndklær, pluss at det er sånn noenlunde ryddig og rent hos deg. Så kan dere jo ta det andre litt som det kommer.

Ha litt vin og øl klart, litt snacks, og finn fram noen take away-menyer fra diverse steder, og spør om hun har lyst til at dere skal bestille mat.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du varter opp med sex selvfølgelig.

Det er vel det hun vil ha.

Jeg hadde nok aldri innvolvert meg med enn mann som var 13 år yngre enn meg.

Sikkert grei til sitt bruk for en stund, men på sikt? Hmmm, nei takk!

Bare ærlig jeg altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...