Gå til innhold

eldre dame, mye eldre.

Anbefalte innlegg

Du varter opp med sex selvfølgelig.

Det er vel det hun vil ha.

Jeg hadde nok aldri innvolvert meg med enn mann som var 13 år yngre enn meg.

Sikkert grei til sitt bruk for en stund, men på sikt? Hmmm, nei takk!

Bare ærlig jeg altså.

Det er jo heller ikke veldig interessant å innvolvere seg mer inngående med en person som er 13 år eldre, spør du meg. Så er man 47, og partneren 60? 57 og 70? Nei takk :-)

"............................................"

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Prozak

7

• Gemini

2

• favn

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Det er jo heller ikke veldig interessant å innvolvere seg mer inngående med en person som er 13 år eldre, spør du meg. Så er man 47, og partneren 60? 57 og 70? Nei takk :-)

Det har du sikkert rett i.

Mannen min er nesten 8.5 år (altså 48) eldre enn meg, og alle hans kamerater er 48-50 også, og jeg har blitt vant til menn i den alderen.

Veldig tilfeldig at det ble slik. han løy på alderen første kvelden. Helt sant!

Grunnen er nok bare at jeg ikke hadde turt å innvolvere meg med en som er så ung mann. Jeg hadde tenkt som så at han kjapt hadde dumpa meg, når jeg blir gammel og grå.

Når han er 45, så hadde jeg vært 58. Hvilken mann i krisealder vil ha en så "voksen" dame?

Nei, da vil de heller ha lammekjøtt da vet du.

Gjest Settlers

litt usikker på hva hu mente med vina egentlig, det var bare noe hu sa i farta, "drikke noe vin eller sånn", håper hu tar med selv hehe.

tror det er best om jeg spør hva hu liker og fikser akkurat det.

får bare håpe maten kan bestilles ellers er jeg ferdig :)

det som er kjipt med folk som meg, hater vin og det meste avanserte jeg har servert er grandis.

hilsen mr romantikk.

Du ordner et par flasker rødvin og lager lasagne (Toro-pakke, der står alt bakpå) som du serverer med salat og rundstykker til. Ikke vanskelig det da :-) Og som Ole Brum sa; ha på rent sengetøy ;-)

Jeg kjenner til ei kjerring som knulla på seg unge med en som var ca 40 år eldre enn henne, helt sant!

Det må vel kalles "kinkig sex"? æsj! :/

Gjest Elextra

*he he* Mener ikke å skremme deg altså! :-)

Kanksje det er nettopp det ungdommelige, ubesværede hun setter pris på? At hun har deitet mer enn nok 40+-menn som diller med alt dette men som kanskje ikke har nok av det hun egentlig er ute etter?

Som Ole Brum(m) sa, så må du uansett sørge for at du har rent sengetøy, rene håndklær, pluss at det er sånn noenlunde ryddig og rent hos deg. Så kan dere jo ta det andre litt som det kommer.

Ha litt vin og øl klart, litt snacks, og finn fram noen take away-menyer fra diverse steder, og spør om hun har lyst til at dere skal bestille mat.

Dette har du greie på :P

Annonse

Mannen min er nesten 8.5 år (altså 48) eldre enn meg, og alle hans kamerater er 48-50 også, og jeg har blitt vant til menn i den alderen.

Grunnen er nok bare at jeg ikke hadde turt å innvolvere meg med en som er så ung mann. Jeg hadde tenkt som så at han kjapt hadde dumpa meg, når jeg blir gammel og grå.

Når han er 45, så hadde jeg vært 58. Hvilken mann i krisealder vil ha en så "voksen" dame?

Apropos eventuell dumping når man blir gammel og grå:

Agatha Christie var gift med en adskillig yngre mann. Han var arkeolog, og Agatha skal ha sagt at det fine med arkeologer var at de var desto mer interessrt i tingene jo eldre de var! ;-)

Tja, ikke si det. Min far fant seg en kjæreste som er en god del _eldre_ enn ham selv! Etter skilsmissen altså, det var ikke årsaken til at foreldrene mine gikk fra hverandre.

40 år? Da må det bli svinekoteletter eller får-i-kål. Ikke glem de kokte potetene. Til dessert: En liten formkake. Samt sherry, men bare litt. Husk endelig å strø fra veien til inngangsdøren slik at hun ikke risikerer å brekke lårhalsen.

*hi hi*

Gjest KariKruskakli

40 år? Da må det bli svinekoteletter eller får-i-kål. Ikke glem de kokte potetene. Til dessert: En liten formkake. Samt sherry, men bare litt. Husk endelig å strø fra veien til inngangsdøren slik at hun ikke risikerer å brekke lårhalsen.

*He he*

Annonse

Gjest KariKruskakli

Apropos eventuell dumping når man blir gammel og grå:

Agatha Christie var gift med en adskillig yngre mann. Han var arkeolog, og Agatha skal ha sagt at det fine med arkeologer var at de var desto mer interessrt i tingene jo eldre de var! ;-)

He he, jeg har hørst den før, men bra alikevel.

Gjest Elextra (eldre dame)

Hehe, den var god!

Hilsen

*LOL*

fra en eldre dame

Gjest Wolverina

ikke værst...

Hehe :)

Heldiggrisen! Gled deg, det må da være fantastisk å få en pen, kåt, erfaren, voksen dame rett inn i stua?

Tror ikke serveringen er så viktig, hun er nok mer interessert i kroppen din!

Men til rødvin er det som flere sier, utrolig greit med ost og kjeks. Dropp TINEs kremoster i eske, sats på en ostedisk med ferskpakket ost: Brie, Gorgonzola, vellagret Jarlsberg, kanskje litt Chevre. Og druer, pæreskiver og paprikaringer.

Hehe, gi oss en rapport om hvordan det gikk, da!

Gjest Wolverina

Sukk...

Blir nesten deppa jeg nå :'(

Det er 14 år mellom min (ungdommelige) samboer og meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...