Gå til innhold

Perfekt bursdagsgave..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gi til min kone i bursdag...dårlig tid har jeg også.

Ønsker ikke at det skal være et produkt, heller noe vi kan gjøre sammen, reise, hotell, middag, tur i marka...hva som helst.

ER så usikker og undres om det finnes noen kreative sjeler som kan hjelpe meg.

Hun blir forresten 30+ (for ikke å røpe meg helt da hun er aktiv leser av dette forumet)

Fortsetter under...

Skrevet

Reise er en flott gave - til en spennende storby, for eksempel?

Felles opphold på SPA?

Felles dansekurs?

Skikkelig helaften, der hun (og gjerne du også) får full behandling på SPA eller lignende i forkant, før dere går på en flott restaurant og avslutter med teater/konsert - noe hun vil like?

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for en helg på hotell :-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for et hotellopphold. Gjerne hvor de også har spa.

Skrevet

Ta henne med på Refsnes Gods i Moss. Det koster, men er virkelig en flott opplevelse. (Skal ta med gubben dit i morgen da han har bursdag)

De har romantisk middag med overnatting til ca. 2500. Da får du flott 5-retters, overnatting + frokost. (Mener i hvertfall at det var prisen)

Eller bare middag for 750,- pr. pers. Høres mye ut, men det er en opplevelse du sent glemmer:-)

Annonse

Skrevet

Langhelg i Paris med shopping og champagne!

Eller, som flere andre sier, hotellhelg, det er digg!

Fin dyr middag på fin restaurant!

Helaften med teater og middag ute!

Time hos aromaterapeut, fotterapeut, massør, ansiktsbehandling, el.l.

Skrevet

Du har jo egentlig gitt svaret selv, gjør noe av det du har foreslått;)

Gjest Calóni
Skrevet

Som en tillegsgave:

Jeg var på ark brun i går, og så at de hadde fått et stativ med "klippekort". Altså bursdagskort som var laget som klippekort, som feks 5x sex, 5x middagslaging, 5x ut på tur, 2x helgetur, 5x "altmulig". De var litt artige :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...