Gå til innhold

LOL skjønner at hun var litt flau, ja! :-)

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

LOL

Men altså... Kordan i fanken greier man å starte en bil med nøkkelen som tilhører en annen bil, da? Mer enn betenkelig.

Skrevet

LOL

Men altså... Kordan i fanken greier man å starte en bil med nøkkelen som tilhører en annen bil, da? Mer enn betenkelig.

Ja, tenkte akkurat det samme sjøl!

Skrevet

LOL

Citroen sier på radioen å at "nøklene er veldig sikre" *he he he*

Skrevet

LOL

Nå er det jo ufattelig mange biler av samme sorten da.

Så jeg, er faktisk så åpen at jeg skjønner hvis produsentene har mislyktes litt med å lage ALLE nøkler ulike.

Det er jo snakk om noen millioner nøkler da...

Skrevet

he-he...råmorsomt!

Det viser bare så alt for godt hvor interessert en del damer er i bil.....:-)

Skrevet

haha, for en flause!! Jeg hadde også vært flau...;)

Skrevet

hohoho utrolig bra! Litt av en flause ja.

Hadde nok vært temmelig flau selv jeg, om jeg hadde gjort noe sånt.

Skrevet

Jeg kjørte et halvt skift med nøklene til feil buss i tenningen...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå er det jo ufattelig mange biler av samme sorten da.

Så jeg, er faktisk så åpen at jeg skjønner hvis produsentene har mislyktes litt med å lage ALLE nøkler ulike.

Det er jo snakk om noen millioner nøkler da...

Phø. Sjansen for at de har blingsa på to biler som er vidt forskjellig årsmodell og havner (nesten) på samme sted er vel så mikroskopiske at Citröen har grunn til å gjemme seg og skamme seg aldri så lite...

Skrevet

Hehe, må ha vært pinlig ja! Moren min har en liten bamse bak i bakruta på bilen sin så hun skal kjenne igjen bilen sin... :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Guri det var hakket pinligere enn det jeg gjorde.

Jeg hadde nettopp fått meg konebil.

Skulle hjem etter å ha vært på shoppingsenter, og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fikk nøkkelen inn i låsen.

Jeg sto å lirket lenge, skjønner du, og ble ganske oppgitt.

Så ser jeg at det står en rød bil ved siden av også, da så jeg at merke på bilen var helt forskjellig.

Bare fargen som var lik.

Gjest LucySky
Skrevet

Skulle hjem etter å ha vært på shoppingsenter, og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fikk nøkkelen inn i låsen.

Så ser jeg at det står en rød bil ved siden av også, da så jeg at merke på bilen var helt forskjellig.

Bare fargen som var lik.

En flause til: vi hadde leid bil (mørkeblå og pen) og kjørte over Filefjell fra Lærdal mot Oslo i øsende regn, stoppet på fjellstua der for å ta oss en matbit.

Det var bare oss to og en tysk familie der, taust og stille mens alle mumset flatbrød og greier.

Så ville jeg ut i bilen og hente noe baki, styrtet gjennom regnet med jakka over hodet, men fikk ikke opp bilen med nøkkelen gitt meg av mannen min inne. Til slutt var jeg så forbanna at jeg sparket i bakdøra (jaja, nede ved kanten, da) reiv og sleit i dør etter dør og hylte i regnet mens jeg ble våtere og våtere.

Da kom jeg til å se mannen i den tyske familien. Han sto ved hushjørnet i regnet, og så på meg med en blanding av redsel og indignasjon.

Da først kom jeg på at vi hadde parkert på den andre siden av huset, og ... ja, de tyske hadde også blå bil ...

Oj, det var trykket stemning inne etterpå. Fem minutter etter rømte den tyske familien med redde blikk på den gale, norske damen. Det var da jeg reiste meg og gikk bort til deres bord for å prøve å forklare hva som hadde skjedd.

Skrevet

En flause til: vi hadde leid bil (mørkeblå og pen) og kjørte over Filefjell fra Lærdal mot Oslo i øsende regn, stoppet på fjellstua der for å ta oss en matbit.

Det var bare oss to og en tysk familie der, taust og stille mens alle mumset flatbrød og greier.

Så ville jeg ut i bilen og hente noe baki, styrtet gjennom regnet med jakka over hodet, men fikk ikke opp bilen med nøkkelen gitt meg av mannen min inne. Til slutt var jeg så forbanna at jeg sparket i bakdøra (jaja, nede ved kanten, da) reiv og sleit i dør etter dør og hylte i regnet mens jeg ble våtere og våtere.

Da kom jeg til å se mannen i den tyske familien. Han sto ved hushjørnet i regnet, og så på meg med en blanding av redsel og indignasjon.

Da først kom jeg på at vi hadde parkert på den andre siden av huset, og ... ja, de tyske hadde også blå bil ...

Oj, det var trykket stemning inne etterpå. Fem minutter etter rømte den tyske familien med redde blikk på den gale, norske damen. Det var da jeg reiste meg og gikk bort til deres bord for å prøve å forklare hva som hadde skjedd.

*lol*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he, synes jeg ser deg.

Gjest nosigns
Skrevet

Bare fargen som var lik.

Den der er du ikke alene om da! hehe... Den har jeg tatt også. Minst to ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...