Gå til innhold

Libra - kurs (skal bli så slank, så)

Anbefalte innlegg

Gjest slankefrida
Skrevet

Noen som kan fortelle hva libra-kurs går ut på?

Jeg skal ned noen kilo, men vil ikke bli for fokusert på kaliri-telling. Grete Roede er uaktuelt, og Fedon virker som en for stor omstilling.

Det må være enkelt å tilpasse småbarnsfamilier, og folka som driver det må være seriøse.

Er ute etter varig kostholds og livsstilsendring, og noen som kan hjelpe med det.

Skrevet

Det gikk for noen år siden ut på en brødskive til fire måltider om dagen, pluss grønnsaker eller frukt, også middag i tillegg. Også at man skulle få i seg masse fiber. Jeg reagerte litt på at mange av middagsoppskriftene ofte besto av ferdigposer, som man skulle bruke som basis og tilsette mer mat.

Jeg synes Grete Roede høres veldig bra ut nå. De spiser vel masse frukt og grønt der og.

Selv tror jeg at jeg skal melde meg på somebody.no, vektklubben til Vg synes jeg legger seg på alt for lite kalorier. Uten å ha vært medlem synes jeg det ser ut som man skal ligge på 1400-1500 uansett og det mener jeg er for lite for en ferm lady som meg.

Hovedsaken er kanskje at man velger det man liker, og virkelig begynn!!

Skrevet

Ville også tatt en titt på http://www.fibermat.no

Libra går ut på sundt, "norsk" kosthold. Virker fornuftig..

Tror det er lurt å ikke se på det som slanking, men heller omlegging av livsstil.. Vet det er litt klisje, men !

Skrevet

Det gikk for noen år siden ut på en brødskive til fire måltider om dagen, pluss grønnsaker eller frukt, også middag i tillegg. Også at man skulle få i seg masse fiber. Jeg reagerte litt på at mange av middagsoppskriftene ofte besto av ferdigposer, som man skulle bruke som basis og tilsette mer mat.

Jeg synes Grete Roede høres veldig bra ut nå. De spiser vel masse frukt og grønt der og.

Selv tror jeg at jeg skal melde meg på somebody.no, vektklubben til Vg synes jeg legger seg på alt for lite kalorier. Uten å ha vært medlem synes jeg det ser ut som man skal ligge på 1400-1500 uansett og det mener jeg er for lite for en ferm lady som meg.

Hovedsaken er kanskje at man velger det man liker, og virkelig begynn!!

På Grete Roede er det en kalkulator som du kan regne ut hvor mange kalorier du skal ha i deg i løpet av en dag. Den oppfølgingen der på nett er i tillegg gratis. Synes den er veldig bra, selv om jeg skled ut da jeg ble sykemeldt :( Må prøve på igjen, tok av tre kg. første uken.

Skrevet

Jeg holder på med Libra.

Har gått ned 18,6 kilo og er bare 3 kilo unna målet.

Libra går ut på at man skal ha 4-5 måltider hver dag.

1 av dem skal være varm mat og de resterende skal være brødskiver,5 stk som hver skal veie 30 gr.Kan også spise to grove knekkebrød som tilsvarer en brødskive.

Man må også før hvert måltid drikke et stort glass vann og et klibrød (helst med banan på,det er best).

Ellers så må man drikke mye vann hele dagen,helst 2-3 liter.

Du kan spise to frukter hver dag,men det må være i forbindelse med måltidene.

Til middag kan du spise to små poteter,150-200gr kjøtt el fisk og så mye grønnsaker du vil.

Saus kan du bare ha en spiseskje med.

Libra er faktisk veldig enkelt å forholde seg til.

Gjest slankefrida
Skrevet

Jeg holder på med Libra.

Har gått ned 18,6 kilo og er bare 3 kilo unna målet.

Libra går ut på at man skal ha 4-5 måltider hver dag.

1 av dem skal være varm mat og de resterende skal være brødskiver,5 stk som hver skal veie 30 gr.Kan også spise to grove knekkebrød som tilsvarer en brødskive.

Man må også før hvert måltid drikke et stort glass vann og et klibrød (helst med banan på,det er best).

Ellers så må man drikke mye vann hele dagen,helst 2-3 liter.

Du kan spise to frukter hver dag,men det må være i forbindelse med måltidene.

Til middag kan du spise to små poteter,150-200gr kjøtt el fisk og så mye grønnsaker du vil.

Saus kan du bare ha en spiseskje med.

Libra er faktisk veldig enkelt å forholde seg til.

Hva slags klibrød, da? Og er klibrødet i tillegg til brødet?

Synes du virkelig det er enkelt å følge, blir du ikke sulten av det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...