Gå til innhold

Fikk annemanns resept i posten!

Anbefalte innlegg

Gjest oij oij
Skrevet

Fikk sjokk da jeg åpnet brevet med resepten min å det lå en annens resept på straterra sammen med min resept i konvolutten.

Dette må da være et stygt brudd på taushetsplikten for nå vet jo jeg sånn omtrent hvilken diagnose den personen har.

Håper dette ikke er noe som skjer ofte.

Skrevet

En beklagelig feil. Men veldig sjokkerende?

I en ideel verden ville ikke slikt skje, men i den virkelige derimot....

Du skynder deg selvsagt å levere resepten tilbake til avsender.

Skrevet

Det skjer heldigvis ikke ofte, men det kan skje.

Gi straks beskjed til avsender.

Gjest buksa nede?
Skrevet

Et anerkjent legesenter sendte respet til meg til en annen, langt ut i familien - samme etternavn, ei som er kjent for å snakke stygt bak andres rygg, som vi ikke har kontakt med etter at bestaforeldre og slikt døde for 100 år siden.

Hun hadde åpnet konvolutten .. "ikke sett i farten" ...

Heldigvis ikke noe 'farlig resept', men helt utrolig hvordan de kunne klare det! Avtalen var at jeg skulle hente resepten på legesentret.

Akkurat nå kom jeg til å lure på om hun også ligger i registeret deres, men jeg mener de sa at hun ikke gjorde det. Det kan jo ha vært løgn.

Gjest oij oij
Skrevet

Et anerkjent legesenter sendte respet til meg til en annen, langt ut i familien - samme etternavn, ei som er kjent for å snakke stygt bak andres rygg, som vi ikke har kontakt med etter at bestaforeldre og slikt døde for 100 år siden.

Hun hadde åpnet konvolutten .. "ikke sett i farten" ...

Heldigvis ikke noe 'farlig resept', men helt utrolig hvordan de kunne klare det! Avtalen var at jeg skulle hente resepten på legesentret.

Akkurat nå kom jeg til å lure på om hun også ligger i registeret deres, men jeg mener de sa at hun ikke gjorde det. Det kan jo ha vært løgn.

Heldigvis sto det mitt navn på konvolutten så jeg åpnet ikke annen manns post.

Resepten hadde lurt seg inn mellom min resept.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...