Big Brother Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Synes denne t-skjorta var litt morsom jeg. http://i1.tinypic.com/neclmd.jpg Hadde du villet brukt den? 0 Siter
Gjest Nei, i dag, nei, i morgen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei. Hvilken glede skulle jeg ha av å provosere slik. Syns ikke den var tøff heller. 0 Siter
Gjest Nei, i dag, nei, i morgen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei. Hvilken glede skulle jeg ha av å provosere slik. Syns ikke den var tøff heller. 0 Siter
soleil Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Syns ikke den var festlig, nei.. Selvironi er artigere enn moro på andres bekostning. Syns det er latterlig å fly rundt å tegne Muhammed bare fordi vi har ytringsfrihet. Vi VET at dette er som å tisse i helligvann.. Hva om en gjeng med muslimer flydde ned kjerkene våre og bannet, drakk av drikkefontenen og spyttet på jesusfiguren i kjerka.. Tror nok det hadde blitt oppstandelse om det var de som hadde startet med å spotte "vår" religion/tro 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Syns ikke den var festlig, nei.. Selvironi er artigere enn moro på andres bekostning. Syns det er latterlig å fly rundt å tegne Muhammed bare fordi vi har ytringsfrihet. Vi VET at dette er som å tisse i helligvann.. Hva om en gjeng med muslimer flydde ned kjerkene våre og bannet, drakk av drikkefontenen og spyttet på jesusfiguren i kjerka.. Tror nok det hadde blitt oppstandelse om det var de som hadde startet med å spotte "vår" religion/tro Bra skrevet. Det er helt utrolig hvor mange patetiske skruer som viser sine ansikter i kjølevannet av Mohammad-tegningene. Det er stor forskjell på ytringsfrihet og bevisst mobbing. 0 Siter
Gjest det tror ikke jeg... Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Syns ikke den var festlig, nei.. Selvironi er artigere enn moro på andres bekostning. Syns det er latterlig å fly rundt å tegne Muhammed bare fordi vi har ytringsfrihet. Vi VET at dette er som å tisse i helligvann.. Hva om en gjeng med muslimer flydde ned kjerkene våre og bannet, drakk av drikkefontenen og spyttet på jesusfiguren i kjerka.. Tror nok det hadde blitt oppstandelse om det var de som hadde startet med å spotte "vår" religion/tro Tror du "vi"/de mest ekstreme av "oss" hadde brent flagg, gått til angrep på ambassader og andre tilsvarende steder? 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, det ville jeg ikke. Jeg synes ikke den var morsom i det hele tatt. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Dette var langt fra morsomt, temmelig usmakelig! 0 Siter
soleil Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Tror du "vi"/de mest ekstreme av "oss" hadde brent flagg, gått til angrep på ambassader og andre tilsvarende steder? Nei.. Tviler på det. Det er dog ikke poenget. Fordømmer selvsagt hevn-handlingene. 0 Siter
Gjest åreknuten Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Denne var morsom: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301971 0 Siter
Line Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nope. Jeg synes ikke Muhammed er noe å kødde med... synes ikke alle spøkene rundt det der er det minste morsomt heller. 0 Siter
muriel Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei,det ville jeg ikke. Jeg syns det er unødvendig å gå inn for å provosere folk. Religion er følsomme greier,også for mange nordmenn, og denne skjorta er for meg like uaktuell som ei skjorte som håner Jesus. Sjøl er jeg agnostiker, men jeg ser ingen grunn til å provosere bare for å provosere. Muhammed-tegningene var en fullstendig meningsløs provokasjon som selv en døvblind burde forstått kom til å få enkelte ekstremister til å lage et sant helvete. Og for ordens skyld: Jeg forsvarer IKKE tullingene som driver og kaster stein og brannbomber - men å trykke disse tegningene var fullstendig meningsløst, idiotisk og unødvendig. Og selv om jeg vet bedre, håper jeg inderlig at de ansvarlige sitter og ser på alt som skjer rundt om nå - og skjemmes av sin egen idiotiske oppførsel. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei, hvorfor helle bensin på bålet? 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei,det ville jeg ikke. Jeg syns det er unødvendig å gå inn for å provosere folk. Religion er følsomme greier,også for mange nordmenn, og denne skjorta er for meg like uaktuell som ei skjorte som håner Jesus. Sjøl er jeg agnostiker, men jeg ser ingen grunn til å provosere bare for å provosere. Muhammed-tegningene var en fullstendig meningsløs provokasjon som selv en døvblind burde forstått kom til å få enkelte ekstremister til å lage et sant helvete. Og for ordens skyld: Jeg forsvarer IKKE tullingene som driver og kaster stein og brannbomber - men å trykke disse tegningene var fullstendig meningsløst, idiotisk og unødvendig. Og selv om jeg vet bedre, håper jeg inderlig at de ansvarlige sitter og ser på alt som skjer rundt om nå - og skjemmes av sin egen idiotiske oppførsel. Helt enig med deg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Selvfølgelig ikke. Den fantes ikke morsom. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei,det ville jeg ikke. Jeg syns det er unødvendig å gå inn for å provosere folk. Religion er følsomme greier,også for mange nordmenn, og denne skjorta er for meg like uaktuell som ei skjorte som håner Jesus. Sjøl er jeg agnostiker, men jeg ser ingen grunn til å provosere bare for å provosere. Muhammed-tegningene var en fullstendig meningsløs provokasjon som selv en døvblind burde forstått kom til å få enkelte ekstremister til å lage et sant helvete. Og for ordens skyld: Jeg forsvarer IKKE tullingene som driver og kaster stein og brannbomber - men å trykke disse tegningene var fullstendig meningsløst, idiotisk og unødvendig. Og selv om jeg vet bedre, håper jeg inderlig at de ansvarlige sitter og ser på alt som skjer rundt om nå - og skjemmes av sin egen idiotiske oppførsel. Amen!!! 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Tror du "vi"/de mest ekstreme av "oss" hadde brent flagg, gått til angrep på ambassader og andre tilsvarende steder? Syns jeg ser bestemora mi fyre opp den Pakistanske ambassaden... 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nei. Man tråkker ikke med vitende og vilje på andre mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.