Gå til innhold

Nye pupper til konfirmasjonen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes en ungdom på 14-15 er for ung til å ta en sånn avgjørelse som de skal leve med hele livet. Jeg tror ikke noen foreldre finner på dette av seg selv, de er nok under sterkt press. Uansett, det bør være aldersgrense på den slags inngrep.

Gjest Kjøper fem pupper i morgen
Skrevet

Hva syns du om å lese de innleggene som allerede er om dette? Flere tråder allerede, i dag.

Skrevet

Det skulle ikke vært mulig, juridisk sett. Og foreldrene skulle vært skutt, flådd levende og kjølhalt.

"..........................................."

Skrevet

Jeg håper og tror at det fremdeles ikke finnes plastikkirurger her i lille Norge som sier ja til å utføre noe sånt på en 14-åring.

Det er jo helt vanvittig at foreldre går med på dette her, derfor er det kjempeviktig at kirurgene opprettholder noen grenser når foreldrene tydeligvis ikke eier sperrer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Disse ungpikenes foreldre burde få barnevernet på nakken.

Gjest hallow :o/
Skrevet

De foreldrene synes jeg bør gå å undersøke seg ! Det må være noe alvorlig galt fatt!!!!! Men når man ser på de som er i BB huset så er kanskje ikke foreldrene så oppegående heller. Deltagerne virker ikke å være de skarpeste knivene i skuffen!

Skrevet

Det er noe av det kvalmeste jeg har lest!

Hvilke foreldre vil gjøre sexobjekter av sine 14 år gamle små døtre?

De foreldrene burde bli fratatt foreldreretten, og så bli henvist til psykiater.

Gjest nick=nei
Skrevet

En 14 åring er jo ennå i vekst og pubertet dermed er det ingen som vet hvordan brystene til en 14 åring blir ferdig utvokst.

Skrevet

Det var verre før!

Leste i VG eller Blabla at i gamledager var den mest attraktive konfirmasjonsgaven gebiss. Det var ikke få håpefulle som fikk røska ut hele stasen til fordel for kjøpetenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...