Gå til innhold

kjæreste med utlending...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i grunnen aldri følt noen tiltrekking til den typen menn (utseendemessig) så det tviler jeg på, men hadde jeg møtt en som hadde tatt meg med sjarm så kanskje?

Men jeg er ganske opptatt av at min kjære og jeg bør han en noe felles plattform for å ha et forhold som kan vare. Noe vi kan kjenne oss igjen i hos hverandre. Andre igjen liker sikkert at ens kjære er veldig forskjellig fra en selv. :o)

#Men jeg er ganske opptatt av at min kjære og jeg bør han en noe felles plattform for å ha et forhold som kan vare.#

Og du har funnet deg en kar med skikkelig plattform mener jeg å ha lest ;o)

Fortsetter under...

amerikafareren
Skrevet

Er det sant? Det hadde jeg aldri trodd.

Var sikker på at de hadde både det ene og det andre under burkaen.

De må barberes regelmessig selvom ingen mann kommer i nærheten av dem. Det er en tradisjon og det er i Asia det startet. Orientalske kvinner barberte seg lenge før vi vestlige viste at det var mulig.

Skrevet

#Men jeg er ganske opptatt av at min kjære og jeg bør han en noe felles plattform for å ha et forhold som kan vare.#

Og du har funnet deg en kar med skikkelig plattform mener jeg å ha lest ;o)

Jepp! :o) Jeg er rett og slett lykkelig om dagen og har det bare herlig! :o)

Skrevet

Jepp! :o) Jeg er rett og slett lykkelig om dagen og har det bare herlig! :o)

Det er koselig å høre :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Muslimer er ekstremt nøye med hygienen og alt kroppshår barberes som oftest bort. Kanskje du skal prøve en burkababe likevel? ;-)

Jeg tror ikke jeg tør. De fleste burkababes har brødre og fettere, og jeg er redd jeg etter et slikt stunt hadde blitt dødsdømt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...