Gjest Bare 12 cm! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvorfor stinker det råttent lik av p-kken til gamle menn (40 år og oppover)? Ææææsj, nei takk til gamliser! 0 Siter
Gjest ebbo Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Var denne myntet på meg? Er bare 24, så min er luktfri enda noen år;-) 0 Siter
Gjest Bare 12 cm! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Var denne myntet på meg? Er bare 24, så min er luktfri enda noen år;-) Hvem har nevnt deg? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du får jage dem inn i dusjen da vet du. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Min kjære er 50. Men han dusjer da hver dag, også der. Har ikke merket noen ille lukt. Smaken er faktisk også god. Du har vel kanskje møtt et urenslig eksemplar av arten. 0 Siter
Gjest hemmelig anonym Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Min kjære er 50. Men han dusjer da hver dag, også der. Har ikke merket noen ille lukt. Smaken er faktisk også god. Du har vel kanskje møtt et urenslig eksemplar av arten. Too much information... 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Too much information... Ja den var utrolig vågal og burde helst hørt hjemme på sexforum sammen med tilsvarende uttalelser og fisting og analsex. 0 Siter
oslogutt Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det! Tenkte det samme:) 0 Siter
Gjest Bare 12 cm! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det! *rødme* 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Spørsmålet er vel heller om ikke du burde bli litt mer selektiv med hvem du gaper over utstyret til. ".............................................." 0 Siter
Gjest Bare 12 cm! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Spørsmålet er vel heller om ikke du burde bli litt mer selektiv med hvem du gaper over utstyret til. ".............................................." Det er hunden min som har fortalt meg dette. Til opplysning! 0 Siter
Gjest Anne Nym Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Var denne myntet på meg? Er bare 24, så min er luktfri enda noen år;-) Hvordan i all verden vet du som 24-åring at det lukter av ALLE som er 39-40 år? 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Spørsmålet er vel heller om ikke du burde bli litt mer selektiv med hvem du gaper over utstyret til. ".............................................." *LOL* 0 Siter
Cumbria Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 HAHA - og du har luktet på hvor mange ) ? Alle menn uansett alder kan vel ha en "bad day" uten dusj. Jeg har aldri merket noe slikt, og jeg burde være gammel nok til å uttale meg om aldersgruppen ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 De jeg har vært borti fra 35-45 har vært bare deilige, rene, pene og godluktende og smakt godt alle sammen. 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det! "Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det! " Jeg vil helst ikke vite hvordan hun kjenner igjen lukten av råttent lik!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.