Gå til innhold

Hvorfor stinker menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare 12 cm!
Skrevet

Hvorfor stinker det råttent lik av p-kken til gamle menn (40 år og oppover)?

Ææææsj, nei takk til gamliser!

Skrevet

Var denne myntet på meg? Er bare 24, så min er luktfri enda noen år;-)

Gjest Bare 12 cm!
Skrevet

Hvem har nevnt deg?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du får jage dem inn i dusjen da vet du.

skorpionfisken
Skrevet

Min kjære er 50. Men han dusjer da hver dag, også der. Har ikke merket noen ille lukt. Smaken er faktisk også god.

Du har vel kanskje møtt et urenslig eksemplar av arten.

Gjest hemmelig anonym
Skrevet

Min kjære er 50. Men han dusjer da hver dag, også der. Har ikke merket noen ille lukt. Smaken er faktisk også god.

Du har vel kanskje møtt et urenslig eksemplar av arten.

Too much information...

Skrevet

Too much information...

Ja den var utrolig vågal og burde helst hørt hjemme på sexforum sammen med tilsvarende uttalelser og fisting og analsex.

Skrevet

Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det!

Tenkte det samme:)

Gjest Bare 12 cm!
Skrevet

*rødme* ;)

Skrevet

Spørsmålet er vel heller om ikke du burde bli litt mer selektiv med hvem du gaper over utstyret til.

".............................................."

Gjest Bare 12 cm!
Skrevet

Spørsmålet er vel heller om ikke du burde bli litt mer selektiv med hvem du gaper over utstyret til.

Det er hunden min som har fortalt meg dette.

Til opplysning!

Gjest Anne Nym
Skrevet

Hvordan i all verden vet du som 24-åring at det lukter av ALLE som er 39-40 år?

Skrevet

*LOL*

Skrevet

HAHA - og du har luktet på hvor mange :o) ?

Alle menn uansett alder kan vel ha en "bad day" uten dusj. Jeg har aldri merket noe slikt, og jeg burde være gammel nok til å uttale meg om aldersgruppen :o)

Skrevet

De jeg har vært borti fra 35-45 har vært bare deilige, rene, pene og godluktende og smakt godt alle sammen.

Skrevet

"Og hvordan har du oppdaget det? Litt spesielt, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det! "

Jeg vil helst ikke vite hvordan hun kjenner igjen lukten av råttent lik!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...