Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvem tror dere går videre? Jeg heier på hun første og han som heter Jonas.. =) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du skrev det jeg skulle skrive, M.A.! Jeg tenkte å legge inn et innlegg med "Heia Jonas!" hehe bra smak du har ,-P 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jonas var KONGE! Fy flate for en stemme ))) *gåsehud* 0 Siter
Dory Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Gabrielle, Jonas og Andres. Yolanda er tydeligvis dommerenes favouritt.. Hun er veldig pen og synger bra, men hun fikk mye mer skryt enn de andre. Og jeg synes ikke hun sang bedre enn noen andre... Mvh, 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du skrev det jeg skulle skrive, M.A.! Jeg tenkte å legge inn et innlegg med "Heia Jonas!" hehe bra smak du har ,-P Ja, han var jo kjempeflink! Synd jeg ikke har barn, kunne fått de til å stemme på han 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jonas og Gabrielle, men jeg stemmer ikke i år, gidder ikke bruke penger på det. Lar småripsa bestemme og da blir det sikkert Anders ihvertfall. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja, han var jo kjempeflink! Synd jeg ikke har barn, kunne fått de til å stemme på han hohoho! Du tør ikke stemme selv altså- ;-P ssss Men han hadde _den_ stemmen da...deilig å høre på. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jonas og Gabrielle, men jeg stemmer ikke i år, gidder ikke bruke penger på det. Lar småripsa bestemme og da blir det sikkert Anders ihvertfall. Samme som meg. Som jeg sa til Amber, jeg skulle hatt noen barn og lurt til å stemme på de 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 JONAS.........uten tvil...han ga meg gåsehud, de andre ble bare blåbær. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Gabrielle, Jonas og Andres. Yolanda er tydeligvis dommerenes favouritt.. Hun er veldig pen og synger bra, men hun fikk mye mer skryt enn de andre. Og jeg synes ikke hun sang bedre enn noen andre... Mvh, Helt enig ang Yolanda. Jeg ser ikke helt hva som er så spesielt med henne.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jonas var KONGE! Fy flate for en stemme ))) *gåsehud* ENIG!! Heia Jonas! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Er det idol i dag? Det er akkurat ferdig 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 JONAS.........uten tvil...han ga meg gåsehud, de andre ble bare blåbær. Vi får bare håpe fjortisene hører det samme som oss! =) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 ENIG!! Heia Jonas! Søren at ungene har lagt seg... *stekke meg etter telefonen* Bare MÅ stemme, for han var så mye bedre enn alle de andre der i dag. Stem du også, M.Angelica! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Søren at ungene har lagt seg... *stekke meg etter telefonen* Bare MÅ stemme, for han var så mye bedre enn alle de andre der i dag. Stem du også, M.Angelica! hvilket nummer er han? så skal jeg og stemme... 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 ENIG!! Heia Jonas! Nå har jeg sendt stemme for...eh...for 6åringen. ;-P Din tur! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Søren at ungene har lagt seg... *stekke meg etter telefonen* Bare MÅ stemme, for han var så mye bedre enn alle de andre der i dag. Stem du også, M.Angelica! Okei.. nå har jeg gjort det.. Etter press fra Amber.. *knis* 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Okei.. nå har jeg gjort det.. Etter press fra Amber.. *knis* hehe ja skyld på meg. Det gjør alle. * Eg e vande me de. ;-P * 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nå har jeg sendt stemme for...eh...for 6åringen. ;-P Din tur! Jeg har sendt for... hmm....samboeren.. *kremt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.