Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er glad Jonas gikk videre, og Yolanda ikke gikk videre.. ..men tipper hun kommer inn som WildCard eller noe annet "lurt" de kommer på.. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er glad Jonas gikk videre, og Yolanda ikke gikk videre.. ..men tipper hun kommer inn som WildCard eller noe annet "lurt" de kommer på.. Jepp, vi dol-damer sørga for at'n Jonas ble med videre. Han skriver nok noen takkens ord her i morgen *hehe* Tenkte det samme jeg også - at Yolanda kommer inn senere i konkurransen. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jepp, vi dol-damer sørga for at'n Jonas ble med videre. Han skriver nok noen takkens ord her i morgen *hehe* Tenkte det samme jeg også - at Yolanda kommer inn senere i konkurransen. er han doler? *nyskjerrig* ) -min stemme gikk til Jonas by the way... 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jonas hadde nyyyyydelig stemme, altså! _har_ nydelig stemme - skulle det stå. Forhåpentligvis er gutten ennå i livet. *flau* 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jonas hadde nyyyyydelig stemme, altså! Ja, helt utrolig. Fikk gåsehud. For ikke å snakke om nydelig låtvalg. Jeg stemte på han jeg og, som mange andre her 0 Siter
Mathildaa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Helt enig ang Yolanda. Jeg ser ikke helt hva som er så spesielt med henne.. Helt enig. Er glad hun ikke gikk videre. Satset penger på Jonas heller:)På fredag heier jeg på Ørjan og Vivian! 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg tror Anders og Jonas går videre! Hehe. Jeg tror også at det ikke er noen fordel å utstråle for mye selvtillit og profesjonalitet i denne konkurransen. Folket vil helst ha beskjedne amatører. Men det var jevnt over høyt nivå. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Helt enig. Er glad hun ikke gikk videre. Satset penger på Jonas heller:)På fredag heier jeg på Ørjan og Vivian! Ja, de liker jeg og. Men det spørs om det kommer noen som ikke har fått tv-tid som er rågode! Jeg tør ikke tippe hvem som går videre på forhånd =) 0 Siter
Mathildaa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ja, de liker jeg og. Men det spørs om det kommer noen som ikke har fått tv-tid som er rågode! Jeg tør ikke tippe hvem som går videre på forhånd =) sant det. Er litt urettferdig at noen får mer Tv tid enn andre da, derfor var det også gøy at de som gikk videre i går gikk videre:) Men han Ørjan... han er virkelig god!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 sant det. Er litt urettferdig at noen får mer Tv tid enn andre da, derfor var det også gøy at de som gikk videre i går gikk videre:) Men han Ørjan... han er virkelig god!!! Ja! Ørjan liker jeg! Ang det med tv-tid. Det er ganske urettferdig, ja. Men på en annen side så kan de jo ikke vise alle heller.. Og det ser jo ut til at de som får mye tv-tid får et favorittstempel og seerne har høye forventninger til de. Og når de da ikke klarer å prestere så godt som vi "krever" så ryker de ut. Mens de som ikke har blitt vist noe særlig på tv, har ingen forventninger over seg. Og dermed kan de komme fram og sjokkere uten at de egentlig framfører sååå godt.. Hvis du skjønner hva jeg mener =) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jepp, vi dol-damer sørga for at'n Jonas ble med videre. Han skriver nok noen takkens ord her i morgen *hehe* Tenkte det samme jeg også - at Yolanda kommer inn senere i konkurransen. Yolanda selv tror nok ikke det er dol-damene som har "skylda" for at hun ikke gikk videre, men derimot fjortis-jentene!!! *lol* http://www.dagbladet.no/kultur/2006/02/09/457311.html 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Yolanda selv tror nok ikke det er dol-damene som har "skylda" for at hun ikke gikk videre, men derimot fjortis-jentene!!! *lol* http://www.dagbladet.no/kultur/2006/02/09/457311.html 0 Siter
Mathildaa Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ja! Ørjan liker jeg! Ang det med tv-tid. Det er ganske urettferdig, ja. Men på en annen side så kan de jo ikke vise alle heller.. Og det ser jo ut til at de som får mye tv-tid får et favorittstempel og seerne har høye forventninger til de. Og når de da ikke klarer å prestere så godt som vi "krever" så ryker de ut. Mens de som ikke har blitt vist noe særlig på tv, har ingen forventninger over seg. Og dermed kan de komme fram og sjokkere uten at de egentlig framfører sååå godt.. Hvis du skjønner hva jeg mener =) Jepp! Jeg skjønner:o) 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Yolanda selv tror nok ikke det er dol-damene som har "skylda" for at hun ikke gikk videre, men derimot fjortis-jentene!!! *lol* http://www.dagbladet.no/kultur/2006/02/09/457311.html Og de gråter og gråter. Jeg tror Yolanda er for artistisk og proff for de fleste.De vil heller ha karaoke. Og eksponerte forhåndsfavoritter vil de i alle fall ikke ha. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Så du at hun første mista buksa? Hun der Gabrielle?? 0 Siter
Babette Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hun der Gabrielle?? Ja, jeg var seriøst redd for at buksa skulle gli for langt ned, jeg satt helt på nåler. Hun sang jo kjempebra, men jeg ble så distrahert. 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Og de gråter og gråter. Jeg tror Yolanda er for artistisk og proff for de fleste.De vil heller ha karaoke. Og eksponerte forhåndsfavoritter vil de i alle fall ikke ha. Hvis man ville hatt karaoke skulle jo hun som kom som nr 3 ha gått videre (mari??). DET var karaoke, det! 0 Siter
Babette Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvis man ville hatt karaoke skulle jo hun som kom som nr 3 ha gått videre (mari??). DET var karaoke, det! Jeg skal moderere meg litt: Folk vil heller ha en flink amatør enn en helproff artist. De vil høre "naboens datter", ikke hun som er uteksaminert fra Paul Mac Cartney-skolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.