Åsemor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Har lagt inn en liten tabell i excel, og skulle gjerne hatt en grafisk fremstilling av disse tallene, men får det ikke til å bli sånn som jeg vil. Jeg har en rad hvor jeg har tall fra 0 til 50, men ikke alle tallene. Det er noen som er nærmere hverandre enn andre, f.eks 10, 12, 14, 30, liksom. Så har jeg en verdi under dette, som er noen tusen. Så når jeg da lager diagram så skulle jeg gjerne hatt den øverste raden min som x-akseverdier på diagrammet mitt. Men jeg har 12 verdier, så x-aksen går bare fra 0 til 12, så er de øverste tallene mine klint nede på x-aksen, og de andre tallene kommer som en fin linje. Men siden jeg har ujevne mellomrom på x-aksen så kommer de ikke med riktig avstand, så det ser ikke riktig ut i det hele tatt. Og så aner jeg ikke om jeg i det hele tatt klarer å forklare det jeg mener eller ikke. *sukk&stønn* Noen som forstår og som kan hjelpe? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Jepp da... Hjelper å spørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.