Gjest jeg er ganske skuffet Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Min mann skal kanskje få seg butikk. Det betyr mye jobbing. Stort sett hele dagen. Vi var på besøk i dag på butikken og så på den. Han var i veldig godt humør. Det var jeg og. Det er jo en stor endring for oss i livet. Da vi kom hjem sa jeg til han at jeg gledet meg til å lære meg litt om rutiner og systemer i butikken. Da sa han at han ikke ville at jeg skulle være der. Det kunne virke negativt for de ansatte. Det var som et slag i ansiktet. Jeg spurte han om han ikke synes det var bra at jeg, en som han kan stole 100 % på, kunne ta litt av ansvaret når han var bortreist. Nei svarte han. Da ville han heller ansette en som kunne gjøre det for han. Jeg har ikke ord for hvor skuffet jeg er. I stedet for at dette er noe bra for oss som familie, føler jeg at det blir noe negativt. Dette blir en stor del av livet og han vil utelukke meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Uhm...hvis dette er seriøst, så har dere seriøse problemer. "............................................" 0 Siter
Gjest jeg er ganske skuffet Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Uhm...hvis dette er seriøst, så har dere seriøse problemer. "............................................" Ja det er seriøst. Hva synes du om det? Hvis andre også reagerer på dette, vil jeg vise disse svarene til han. Selv om han skulle forandre mening så er jeg veldig skuffet. 0 Siter
stromme Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ehh....jeg hadde reagert akkurat som deg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvis utgangspunktet var at du hadde en jobb du trivdes med, syntes jeg ikke hans kommentar var så merkelig. Men hvis du under planleggingen hele tiden hadde forstått det slik at dette var deres felles prosjekt, ville jeg blitt veldig skuffet og overrasket. Dette er så viktig at dette må dere sette av tid til å snakke skikkelig om! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja det er seriøst. Hva synes du om det? Hvis andre også reagerer på dette, vil jeg vise disse svarene til han. Selv om han skulle forandre mening så er jeg veldig skuffet. Det høres helt fantastisk ut, spør du meg. Det er vanskelig å mene noe om det, iom. at det høres helt absurd ut. Og med mindre det er annen relevant informasjon som du ikke har kommet med her, så skulle man nesten tro at det var noe som ikke fungerte helt mellom ørene hans. "................................................" 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Han var sannelig ikke mye inkluderende nei. Har da vært på butikker der ektepar jobber sammen og det har ikke berørt meg som kunde ihvertfall. Og ektepar bør vel stå sammen , særlig når det er en sånn ting som å ta over og drive en butikk. Han skulle være glad han, for at du viser (viste) entusiasme og ville hjelpe til. Skjønner meget godt din reaksjon på hans uttalelse. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Glemte dette, I mine unge dager jobbet jeg for et ektepar der han var daglig leder og det var ikke noe å sette fingeren på. Vi var flere ansatte og ingen som jeg vet hadde problemer med dette. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg hadde nok begynt å grine.. 0 Siter
Gjest Håper han ombestemmer seg!! Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg hadde blitt paff. Men kanskje han har en dårlig dag. Lar han det ofte gå ut over deg? Kan jo hende han ikke mente det? Jeg hadde blitt utrolig skuffet og såret om min mann hadde kasta meg helt ut av noe så stort! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Rart at dere ikke har snakket mer om prosjektet på forhånd. Dette er jo tydeligvis noe han er veldig opptatt av, og da utbroderer en gjerne alle detaljer. Jeg jobbet en gang med et ektepar i en ganske stor butikk. Han var sjef og hun var avdelingsleder. Det hendte de forsuret stemningen med krangel. Særlig kona lot ekteskapelig uoverstemmelser gå ut over de ansatte. Uansett.. Må nå si at jeg også hadde blitt skuffet om min mann ikke inkluderte meg i dette, hvis det var arbeidsoppgaver jeg kunne utføre. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Mann- og konebedrift går gjerne kjempebra så lenge det ikke er andre ansatte. Da får liksom de ansatte aldri pusterom. Det er alltid en 'spion' i nærheten. Det der menneskelig det. Ikke alltid det er slik da, men ender ofte slik. Kanskje det din mann har hørt fra andre? Men rart dere ikke har snakket om dette da? Hva fikk deg til å ta for gitt at DU også skulle involveres hvis han ikke har sagt det med rene ord liksom? Min mann startet også eget firma, men jeg var aldri i tvil om at det ikke inkluderte meg. På et senere tidspunkt var jeg innom en stund, midt imellom to andre jobber, men synes det er greit at vi har vært vårt arbeidssted. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det høres helt fantastisk ut, spør du meg. Det er vanskelig å mene noe om det, iom. at det høres helt absurd ut. Og med mindre det er annen relevant informasjon som du ikke har kommet med her, så skulle man nesten tro at det var noe som ikke fungerte helt mellom ørene hans. "................................................" Kan jo like godt være henne som har feilinnstilte antenner da! Kommunikasjonssvikt-de-luxe er det iallefall. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Kan jo like godt være henne som har feilinnstilte antenner da! Kommunikasjonssvikt-de-luxe er det iallefall. "Kan jo like godt være henne som har feilinnstilte antenner da!" Det er selvfølgelig mulig, men det fremgår ikke av innlegget, og blir derfor en ukjent faktor jeg ikke kan ta stilling til. "..............................................." 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 "Kan jo like godt være henne som har feilinnstilte antenner da!" Det er selvfølgelig mulig, men det fremgår ikke av innlegget, og blir derfor en ukjent faktor jeg ikke kan ta stilling til. "..............................................." Jeg tar alltid stilling til at de som skriver her bare er 'den ene part' jeg! Ellers så blir det jo ikke mye seriøs hjelp å få. Husk at det er alltid tre sider av en sak, hans, hennes og den riktige! 0 Siter
lykris Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hei, jeg driver butikk selv. Konen min begynte å arbeide med meg for ca. halvt år siden. For meg og oss er dette en kjempe fordel.De ansatte sier selvfølgelig ikke noe, men kan tenke meg de hadde sett at bare jeg var der. Ikke fordi de ikke liker henne, men føler seg kanskje litt overvåket. Det ser jeg som deres problem, så lenge jeg har god samvittighet ang. dette. Min kone og jeg er også godt samkjørt om hvem som tar seg av hva. Jeg skjønner du er skuffet , hadde nok lurt litt selv også, men kanskje han er redd for å jobbe sammen med deg med tanke på forholdet. At dere skal bli lei hverandre. 0 Siter
Gjest lysrøret Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har også arbeidet i en mann og kone bedrift. Og det gikk veldig bra. Men selv kunne jeg ikke klart å arbeide med min mann. Vi er for ulike og har forskjellig syn på en del saker og ting. Det er ikke problem hjemme, men på jobb så ville det kanskje kunnet bli veldig vanskelig. Dessuten så er det av og til godt å ha hver sin jobb som man kan prate om når man kommer hjem om kvelden. Diskutere og støtte hverandre. Og så er man ferdig med det og kan konsentrere seg om familieliv. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har også arbeidet i en mann og kone bedrift. Og det gikk veldig bra. Men selv kunne jeg ikke klart å arbeide med min mann. Vi er for ulike og har forskjellig syn på en del saker og ting. Det er ikke problem hjemme, men på jobb så ville det kanskje kunnet bli veldig vanskelig. Dessuten så er det av og til godt å ha hver sin jobb som man kan prate om når man kommer hjem om kvelden. Diskutere og støtte hverandre. Og så er man ferdig med det og kan konsentrere seg om familieliv. Skriver under på det! Trives veldig godt med min mann her hjemme, men tror det ville ha blitt for mye om vi også hadde vært sammen på jobb. 0 Siter
collins Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det er sjelden at det er så lurt at et par jobber sammen. 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Dumt at han lot dette komme som et sjokk på deg. Men ser kanskje at det ville blitt veldig tett hvis begge skulle jobbet der. Og en ting til, hvis et eller annet skulle gå galt, og dere begge hadde jobbet i den butikken, hadde privatøkonomien deres fått et krakk. Men hvis du jobber et annet sted, har dere iallefall din lønn. Men skjønner din skuffelse, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.