Gjest eril Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det høres trist ut, stoler han ikke på deg? Egoistisk? Jeg svarer fordi jeg kjenner meg igjen - ikke i samme problem. Mvh Eril 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det høres ut som dere har endel å prate om. Viktig å ha slike ting klart på forhånd. Jeg skjønner godt at du er skuffet, men jeg skjønner din mann også. Noen par kan utmerket godt jobbe sammen, andre bør unngå det. Men om det ble sagt på den måten du skriver her, så var det en ufin kommentar syns jeg. Man trenger jo penger for å starte eller overta en butikk, du hefter vel for 50% av gjelda regner jeg med og da burde du så absolutt hatt et ord med i laget. 0 Siter
Gjest jeg er ganske skuffet Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nå har jeg hatt en samtale med han i nesten to timer. Jeg ser at det er noen som skriver at det ikke er lurt å jobbe sammen. Det var ikke tanken. Det jeg trodde var at jeg skulle jobbe litt ved behov. Gjerne om kvelden eller at jeg kunne ha noe ansvar for div når han var bortreist. Jeg ville lære meg alt slik at jeg kunne det. Det kan være lurt med tanke på at han kan stole 100% på meg. I tillegg er jeg høyt motivert i og med at det er for oss selv vi jobber. Jeg så det som en stor mulighet til å lære meg butikk, fra alle sider. Det er en stor erfaring. Dette er ikke en jobb jeg vil ha fast. Jeg går for en annen type jobb, regnskap. Jeg holder på å studere det og nettopp det å ta med seg lærdom fra butikkdrift er jo en kjempesjanse. Det var til stor hjelp denne samtalen. Det viste seg at han var redd for at jeg skulle gå etter hans jobb etter endt utdanning. Jeg har absolutt ingen planer om det. Det med at det er en belastning om sjefen er der, jeg hadde en sjef som var kjempegrei. Han var der stort sett hele dagen. Jeg hadde ingen problemer med det i det hele tatt. Jeg følte meg ikke overvåket. Han ga meg mye ansvar. Så kom det en ny sjef som var veldig kontrollerende. Det var en belastning å ha han der. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Nå har jeg hatt en samtale med han i nesten to timer. Jeg ser at det er noen som skriver at det ikke er lurt å jobbe sammen. Det var ikke tanken. Det jeg trodde var at jeg skulle jobbe litt ved behov. Gjerne om kvelden eller at jeg kunne ha noe ansvar for div når han var bortreist. Jeg ville lære meg alt slik at jeg kunne det. Det kan være lurt med tanke på at han kan stole 100% på meg. I tillegg er jeg høyt motivert i og med at det er for oss selv vi jobber. Jeg så det som en stor mulighet til å lære meg butikk, fra alle sider. Det er en stor erfaring. Dette er ikke en jobb jeg vil ha fast. Jeg går for en annen type jobb, regnskap. Jeg holder på å studere det og nettopp det å ta med seg lærdom fra butikkdrift er jo en kjempesjanse. Det var til stor hjelp denne samtalen. Det viste seg at han var redd for at jeg skulle gå etter hans jobb etter endt utdanning. Jeg har absolutt ingen planer om det. Det med at det er en belastning om sjefen er der, jeg hadde en sjef som var kjempegrei. Han var der stort sett hele dagen. Jeg hadde ingen problemer med det i det hele tatt. Jeg følte meg ikke overvåket. Han ga meg mye ansvar. Så kom det en ny sjef som var veldig kontrollerende. Det var en belastning å ha han der. Gå etter hans jobb etter endt utdanning? Det var en merkelig unnskyldning syns jeg da... Hva tror han om deg liksom? 0 Siter
Gjest jeg er ganske skuffet Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Gå etter hans jobb etter endt utdanning? Det var en merkelig unnskyldning syns jeg da... Hva tror han om deg liksom? Slik jeg skjønte det så synes han jeg har slik kontroll over alt hjemme, både økonomisk og planlegging. Han var redd for at jeg var den som skulle drive den biten i butikken også, og at han skulle gå og gjøre ting for meg. Han trenger ikke å tenke slik i det hele tatt. Jeg ser på det som nyttig for butikken at jeg er innlært med de forskjellige delene. Det er han som kommer til å være der mesteparten av dagene, men skulle det være behov så må jo det være gunstig at jeg kan trå til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.