Gå til innhold

Er det noen som har kjøpt fra La Redouite?

Anbefalte innlegg

den opprinnelige m&m
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på klærne der?

Skrevet

La Redoute forbinder jeg med det året jeg var i Frankrike i 1990/91. Kjøpe en deilig myk pyamas, rosa og hvitstripet, og jeg har faktisk buksa enda. Overdelen var så tynnslitt at jeg kastet den i fjor. Deilig og myk.... mannen min likte den ikke - den var ikke særlig utfordrende, men utrolig deilig!

Kjøpte også en mellomblå dressjakke i lin der, som jeg faktisk har ennå. Den har holdt seg veldig fint!

Oi - det er jo 15 år siden! Som tida flyr!

Har ingen erfaring med postordre fra La Redoute.

Skrevet

Merkelig. Jeg satt akkurat og bladde i den katalogen og funderte over akkurat det samme.

Ser lekre ut mange av klærne der, og ikke så dyre heller.

Gjest Flystripa
Skrevet

Merkelig. Jeg satt akkurat og bladde i den katalogen og funderte over akkurat det samme.

Ser lekre ut mange av klærne der, og ikke så dyre heller.

Hvor får jeg tak i den katalogen?

Skrevet

Hvor får jeg tak i den katalogen?

Den kom i posten i går.

Mulig du kan bestille katalog på www.laredoute.no?

Gjest Flystripa
Skrevet

Den kom i posten i går.

Mulig du kan bestille katalog på www.laredoute.no?

ok, takk, skal prøve :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har handlet litt der, og vært fornøyd. Men pass på at str, iallefall på barneklær som jeg handlet, er noe mindre enn her hjemme.

Kjøpte ett par sko der i fjor sommer, og de slet jeg ut, men ikke pga dårlig kvalitet ;-) Bodde i de skoene hele sommeren.

De har jo forskjellige merker, så kvaliteten varierer nok fra merke til merke.

Men det var ikke noe problem og sende tilbake, jeg kjøpte skoene ett nr for stor, sendte tilbake og fikk rask nye i en str mindre.

Skrevet

Jeg har handlet på nettbutikken. Synes kvaliteten er bra og har alltid vært fornøyd. Men pass på størrelsene. Bruker du f.eks. str 38 må du bestille str 40

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...