amerikafareren Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har sagt opp leiekontrakten i dag og sagt at jeg skal hjem pga. familien. Det er ikke sant, men jeg ma komme meg ut av dette leieforholdet. Nar det blir en sak at jeg glemte a skylle kaffetrakteren i gar, at jeg glemte a kaste bittelite soppel (som alltid skal kastes oyeblikkelig), nar baderommet ma vaskes oyeblikkelig nar en mann har tisset derinne, nar kjokkenet blir vasket etter at jeg har vasket, nar oppvaskeborsten min blir kastet den forste dagen fordi den vasker ikke ordentlig, nar..., nar... ja da ma jeg komme meg vekk. Uheldigvis sa skrev jeg under kontrakt og har 30 dagers oppsigelse. Det far sta sin prove, ved krise flytter jeg inn til min gamle venninne igjen. Hun var ikke overrasket etter at jeg ble vist de forste fem minuttene etter at jeg flyttet inn hvordan skjeene skulle ligge i kjokkenskuffen:) Det finnes mange rare mennesker i verdensmetropolen, men matte jeg absolutt leie hos et av dem:( 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Bra du kommer deg vekk, da :-) Selv hadde jeg neppe giddet å dikte opp noen unnskyldning for å flytte ut i et slikt tilfelle. "............................................." 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Uff, så uheldig du har vært, da! Bedre lykke neste gang. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Bra du kommer deg vekk, da :-) Selv hadde jeg neppe giddet å dikte opp noen unnskyldning for å flytte ut i et slikt tilfelle. "............................................." Siden jeg skrev under en kontrakt og egentlig skulle si opp med 30 dagers varsel så var jeg nødt til det. Det virket og hun aksepterte i kvel at jeg flytter ut i løpet av to uker siden hun tror at dette er pga. mine døtre. Da kan jeg være her en uke til, lete etter nytt sted å bo og siden flytte ut neste torsdag til min venninne for da har jeg fri noen dager. Venninna mi bor i nærheten av flyplassen så det er naturlig å dra dit først. Jeg må dra litt på smilebåndet over hennes forslag i dag: when you move out then promise me that you will find at least one roach or maybe two roaches or three and leave them in the apartment. Hun er 75 år. 0 Siter
Dory Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har selv tvangstanker/OCD. Så jeg har forståelse for denne personen som har tvang ang s"skitt". Men når det er sagt, burde ikke han/hun leie ut... Jeg hadde iallefall ikke leid ut da min OCD var på mitt værste... Men kanskje han/hun ikke hadde innsikt i sin sykdom da... (psykdom....) Bedre lykke neste gang:) Mvh ennå en "vaske" Hehe... 0 Siter
citygirl Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Siden jeg skrev under en kontrakt og egentlig skulle si opp med 30 dagers varsel så var jeg nødt til det. Det virket og hun aksepterte i kvel at jeg flytter ut i løpet av to uker siden hun tror at dette er pga. mine døtre. Da kan jeg være her en uke til, lete etter nytt sted å bo og siden flytte ut neste torsdag til min venninne for da har jeg fri noen dager. Venninna mi bor i nærheten av flyplassen så det er naturlig å dra dit først. Jeg må dra litt på smilebåndet over hennes forslag i dag: when you move out then promise me that you will find at least one roach or maybe two roaches or three and leave them in the apartment. Hun er 75 år. Hvorfor skriver du hvert annet hvert innlegg med og uten æ, ø og å? Får du ikke bestemt deg for hva slags tastatur du har? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Hvorfor skriver du hvert annet hvert innlegg med og uten æ, ø og å? Får du ikke bestemt deg for hva slags tastatur du har? Når jeg bruker datamaskinene på universitetets datarom har jeg ikke de norske bokstavene. Nå skriver jeg fra min egen bærbare pc. 0 Siter
jaime Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Når jeg bruker datamaskinene på universitetets datarom har jeg ikke de norske bokstavene. Nå skriver jeg fra min egen bærbare pc. Hvilken skole går du på? 0 Siter
citygirl Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Når jeg bruker datamaskinene på universitetets datarom har jeg ikke de norske bokstavene. Nå skriver jeg fra min egen bærbare pc. Aha - mysteriet oppklart:-) Håper du har fått ordna deg nytt sted å bo, hun psyke damen du bodde hos hørtes ut som en lite gunstig landlady! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.