Gjest wonderinggirl Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg holder på å flørte med en type som jeg er litt interessert i. Så: Hva liker gutter å bli kalt av ei jente som han ikke er sammen med? Hvilke ord bør jeg unngå? Har jo hørt at man for alt i verden ikke må si: "å, så søt du er" eller noe lignende. Er der flere fy-ord? Hvis han gjør noe snillt, en liten tjeneste eller noe, hva er sjarmerende at jenta sier/gjør? Vet at mange menn liker å hjelpe jenter. Hva sier man når de har gjort noe for oss? Hvor bør man berøre, hvilke steder på kroppen bør man unngå? 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvorfor ikke bare være deg selv, naturlig. Du vil vel at han skal like deg, ikke den du prøver å være. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du skal selvfølgelig være deg selv. 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hva er så galt med "å, så søt du er" ? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Fortell han hvor mange du har hatt sex med og hvor mange ekser du har. Du kan også med stort hell fortelle han at du synes du er tykk og stygg og dine problemer rundt dette. Snakk mye om sminke og klær og shopping. Kanskje dra han med deg på shopping! Fortell fyllehistorier om deg selv, og alt det rare og dumme du har gjort i fylla. Ta gjerne med noen artige steder du har spydd. Ellers.. ta han i skrittet og fortell han hvor digg og sexy han er. Lykke til 0 Siter
favn Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du kommer langt ved å kalle ham *navnet* og være den blide og hyggelige jenta du er. 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg pleier å ta et skikkelig tak i skrittet på de, og si med lett sløret stemme..."takk for hjelpen, søtnos, vi tar oppgjøret på soverommet!" Det slår aldri feil. 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vær deg selv. Si rett og slett takk hvis han gjør noe hyggelig for deg. Gi ham en klem hvis det føles naturlig. Ellers er det vil ingen grunn til å ta så mye på ham i denne fasen. Du kan jo si at du synes han er en kjekk gutt/kjekk kar - hvis det passer seg sånn. Jeg hører min datter sier gutta er søte, men synes det passer bedre på en jente så jeg ville nok funnet et barskere uttrykk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.