Gå til innhold

Imsdal med smak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om de nye Imsdalene med smak? Synes de begge er kjempegode!! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vann med smak? Kunne de ikke bare kalt det "saft" i stedet for "Imsdal med smak"?

Jeg har for øvrig ikke smakt den, men jeg er veldig begistret for grønn Farris!

Skrevet

Virker litt rart...men har ikke smakt. Jeg kjøpte derimot en ny type farris i dag, med smak og søtere. Det var ikke farrisaktig i det hele tatt. og ble helt feil!

Skrevet

Var ikke veldig begeistret.

Den røde synes jeg smakte veldig svak saft.

Den grønne var god helt til ettersmaken kom.

Så jeg blir ikke å kjøpe dem mere..

Skrevet

Var ikke veldig begeistret.

Den røde synes jeg smakte veldig svak saft.

Den grønne var god helt til ettersmaken kom.

Så jeg blir ikke å kjøpe dem mere..

Jeg syns den røde smakte boller! Hehe. Høres litt ekkelt ut med vann som smaker boller, men jeg syns det var godt. Sitter og drikker den grønne nå :) Syns ikke det er noe ekkel ettersmak på den.

Men men, hva er det de sier? Smaken er som baken :P

Skrevet

Vann med smak? Kunne de ikke bare kalt det "saft" i stedet for "Imsdal med smak"?

Jeg klarer bare ikke vann med kullsyre.

Meg1365380063
Skrevet

Mener de at den også er hentet fra isbreen? :-)

Skrevet

Jeg har ikke smakt dem - og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.

Enten drikker jeg "rent" vann eller blå Farris.

Gjest trultemor25
Skrevet

Virker litt rart...men har ikke smakt. Jeg kjøpte derimot en ny type farris i dag, med smak og søtere. Det var ikke farrisaktig i det hele tatt. og ble helt feil!

Ny type farris?? Hvilken da? Jeg liker den grønne.

Skrevet

Jeg har sett den i butikken, men jeg så også prisen : 18.90 for en halv liter???? Eller var den priset feil?

BonAqua med smak synes jeg er god,- den smaker akkurat nok til ikke bare å være vann, men er ikke søt, og smakte faktisk ganske ekte bringebær (men bare en anelse).

delphina1365380402
Skrevet

Barna her i huset er svært begeistret og favoritten er "solbær med ginseng" og "skogsbær" på andreplass. "villbringsbær" var også ok, mens "pære med ingefær" ikke falt helt i smak. Jeg synes det er dumt at vannet ikke selges i store flasker, så kunne vi selv fylt over i mindre. Fordelen med dette vannet er at barna blir flinkere til å drikke vann, og det er positivt.

Skrevet

Jeg har bare prøvd den med skogsbær smak, å likte den ikke i det hele tatt. Følte jeg drakk en meeeget utvanna youghurt pga. skogsbærsmaken, så her blir det bare rent vann.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg synes den nye med pære og ginseng er ganske god. Spesielt når den er skikkelig kald. Ellers er den med villbringebær ennå bedre synes jeg.

Men de nye farrisene, farris pluss. De synes jeg er veldig gode.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det er kommet to type ny farris også nå. Farris pluss, de er verdt å prøve.

Synes

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg synes den nye med pære og ginseng er ganske god. Spesielt når den er skikkelig kald. Ellers er den med villbringebær ennå bedre synes jeg.

Men de nye farrisene, farris pluss. De synes jeg er veldig gode.

Ginseng? Pære og ingefær står det på min, iallfall :o

Men det smaker nå forsåvidt bare saft, alt sammen ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har sett den i butikken, men jeg så også prisen : 18.90 for en halv liter???? Eller var den priset feil?

BonAqua med smak synes jeg er god,- den smaker akkurat nok til ikke bare å være vann, men er ikke søt, og smakte faktisk ganske ekte bringebær (men bare en anelse).

0,6 liter, må vite! ;)

Men joda, de tar blodpris for slike flasker. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en slik flaske Olden-vann med "tut" da jeg var på Gardermoen, men i kiosken kosta den 28 kroner, så da nøyde jeg meg med en enkel flaske imsdal ;)

Skrevet

0,6 liter, må vite! ;)

Men joda, de tar blodpris for slike flasker. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en slik flaske Olden-vann med "tut" da jeg var på Gardermoen, men i kiosken kosta den 28 kroner, så da nøyde jeg meg med en enkel flaske imsdal ;)

Det er jo bare helt vannvittig! I dobbel betydning ;-)

Bonaqua med smak, den har vel bare vanlig brus-pris, tror jeg?

Gjest Calóni
Skrevet

Det er jo bare helt vannvittig! I dobbel betydning ;-)

Bonaqua med smak, den har vel bare vanlig brus-pris, tror jeg?

Vetke, jeg. Tror det, ja. Har den kullsyre? Det er spesielt de flaskene med tut som er så dyre. Og iste-flasker. Det er ganske villt noen ganger.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ginseng? Pære og ingefær står det på min, iallfall :o

Men det smaker nå forsåvidt bare saft, alt sammen ;)

Står pære og ingefær på min også.

Farris-flaska stod ved siden av, og den er det ginseng i.

Skrevet

Har bare smakt den med solbær og ginseng og fysøren så tørst jeg ble av den! Men den smakte godt da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...