Lillemus Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg synes den nye med pære og ginseng er ganske god. Spesielt når den er skikkelig kald. Ellers er den med villbringebær ennå bedre synes jeg. Men de nye farrisene, farris pluss. De synes jeg er veldig gode. *Fnis* Og den med villbringebær er fra Olden. ) Synes ikke den var så god jeg, da likte jeg både tranebær og skogsbær bedre faktisk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg klarer bare ikke vann med kullsyre. Enig! Farris er aldeles forjævlig. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 *Fnis* Og den med villbringebær er fra Olden. ) Synes ikke den var så god jeg, da likte jeg både tranebær og skogsbær bedre faktisk. Er så mange merker og smaker at jeg ikke klarer å holde de fra hverandre lenger, :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vetke, jeg. Tror det, ja. Har den kullsyre? Det er spesielt de flaskene med tut som er så dyre. Og iste-flasker. Det er ganske villt noen ganger. Ja, den har kullsyre. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ja, den har kullsyre. Har aldri helt klart sånn "vann" med kullsyre, jeg. Farris og sånt, iallfall. Smaker det litt i samme gata som det? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Har aldri helt klart sånn "vann" med kullsyre, jeg. Farris og sånt, iallfall. Smaker det litt i samme gata som det? Ja, det ligner vel på Farris...med litt smak,da. 0 Siter
bb71 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ny type farris?? Hvilken da? Jeg liker den grønne. Sjekka sidene til farris, men sto ikke noe der... Husker ikke hva den het, men kjøpte den på statoil på onsdag iallefall.... 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Er så mange merker og smaker at jeg ikke klarer å holde de fra hverandre lenger, :-) Jeg har ikke smakt Olden med tranebær. Men jeg likte villbringebæren bedre enn skogsbær (sistnevnte minte meg om skogsbær yoghurt...) Jeg burde kanskje smake på tranebæren også snart 0 Siter
tiliti Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Har aldri helt klart sånn "vann" med kullsyre, jeg. Farris og sånt, iallfall. Smaker det litt i samme gata som det? Bare med tusen tonn mindre salt. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ny type farris?? Hvilken da? Jeg liker den grønne. Det er kommet to typer ny farris. Den heter Farris Pluss. Den ene er med pære sitronmelisse + ginseng. De er litt søtere i smak. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Bare med tusen tonn mindre salt. Per flaske? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.