Gå til innhold

Imsdal med smak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den nye med pære og ginseng er ganske god. Spesielt når den er skikkelig kald. Ellers er den med villbringebær ennå bedre synes jeg.

Men de nye farrisene, farris pluss. De synes jeg er veldig gode.

*Fnis* Og den med villbringebær er fra Olden. :o) Synes ikke den var så god jeg, da likte jeg både tranebær og skogsbær bedre faktisk.

Skrevet

Jeg klarer bare ikke vann med kullsyre.

Enig! Farris er aldeles forjævlig.

Gjest blomsterløk
Skrevet

*Fnis* Og den med villbringebær er fra Olden. :o) Synes ikke den var så god jeg, da likte jeg både tranebær og skogsbær bedre faktisk.

Er så mange merker og smaker at jeg ikke klarer å holde de fra hverandre lenger, :-)

Skrevet

Vetke, jeg. Tror det, ja. Har den kullsyre? Det er spesielt de flaskene med tut som er så dyre. Og iste-flasker. Det er ganske villt noen ganger.

Ja, den har kullsyre.

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, den har kullsyre.

Har aldri helt klart sånn "vann" med kullsyre, jeg. Farris og sånt, iallfall. Smaker det litt i samme gata som det?

Skrevet

Har aldri helt klart sånn "vann" med kullsyre, jeg. Farris og sånt, iallfall. Smaker det litt i samme gata som det?

Ja, det ligner vel på Farris...med litt smak,da.

Skrevet

Ny type farris?? Hvilken da? Jeg liker den grønne.

Sjekka sidene til farris, men sto ikke noe der... Husker ikke hva den het, men kjøpte den på statoil på onsdag iallefall....

Skrevet

Er så mange merker og smaker at jeg ikke klarer å holde de fra hverandre lenger, :-)

Jeg har ikke smakt Olden med tranebær. Men jeg likte villbringebæren bedre enn skogsbær (sistnevnte minte meg om skogsbær yoghurt...)

Jeg burde kanskje smake på tranebæren også snart :)

Skrevet

Bare med tusen tonn mindre salt.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ny type farris?? Hvilken da? Jeg liker den grønne.

Det er kommet to typer ny farris. Den heter Farris Pluss.

Den ene er med pære sitronmelisse + ginseng.

De er litt søtere i smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...