Gjest Forsker ikke i innlegg nei du liksom? ;-) Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Og fant denne morsomme konversasjonen da jeg søkte på troll og Maiken: **Web:For ordens skyld: Det er ikke "Maiken" som er kveldens plageånd. Vedkommende som er så opptatt av renslighet ol er en av våre faste brukere som i andre sammenhenger liker å fremstå som seriøs. (Og adopsjonsforumet har sitt eget nett-troll som stort sett holder seg der inne.)** **Bruker svarer: Nå ble jeg nysgjerrig! *søke på jobb som webmaster* ** Den webmasterjobben må være underholdende *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hva vil du fram til egentlig? 0 Siter
Gjest Messeger Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hva vil du fram til egentlig? Bare det at det må være underholdende å være webmaster! ;D (gidder ikke bruke langnicket over!) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Bare det at det må være underholdende å være webmaster! ;D (gidder ikke bruke langnicket over!) He he..okei. Ja, det vil jeg tro at det er. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.