Gå til innhold

Får ikke sove før kroppen er utslitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke får sove ikveld?

Jeg pleier ikke og få sove før kroppen er helt utslitt og ikke makter og holde øynene oppe lenger...

*frustrerende*

Kunne lagt meg nå og ligget våken resten av natta med øynene igjen uten og få sove... kommer meg vel ikke i sengs får om 4-5 timer nå! er så utrolig kjipt og bare ligge i senga og prøve og sove også skjer det ingenting...!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg sover heller ikke. For mye kaffedrikking i dag, og ting som skjer.

Har skrevet brev til politikerne i kommunen, om en sak vi har gående. Fikk full respons med telefoner og en sen mail. Dette gjorde meg oppspillt.

Dessuten har det vært noe uregelmessig matinntak gjennom dagen, og da slår magen krøll på seg. Vanskelig å sove........Men, jeg skal snart forsøke igjen.

Skrevet

Jeg sover heller ikke. For mye kaffedrikking i dag, og ting som skjer.

Har skrevet brev til politikerne i kommunen, om en sak vi har gående. Fikk full respons med telefoner og en sen mail. Dette gjorde meg oppspillt.

Dessuten har det vært noe uregelmessig matinntak gjennom dagen, og da slår magen krøll på seg. Vanskelig å sove........Men, jeg skal snart forsøke igjen.

mimrer med Magnum på TV norge nå :)

Digget Magnum før, men nå er det litt pafft :P

Håper du får sove når du prøver! :)

Skrevet

mimrer med Magnum på TV norge nå :)

Digget Magnum før, men nå er det litt pafft :P

Håper du får sove når du prøver! :)

Ja, du også. Slike netter er slitsomme.

Kos deg med Magnum ;o)

Meg1365380063
Skrevet

Jeg er også våken...

Har så mye å gjøre, at jeg får ikke ro i kroppen til å sove. Det ender vel da med at jeg sovner i femtiden, sover leeenge i morgen, og får ødelagt en hel arbeidsdag da jeg kunne gjort noe av alt jeg har å gjøre. Skulle ønske jeg kunne fungere litt mer logisk.

Skrevet

Jeg er også våken...

Har så mye å gjøre, at jeg får ikke ro i kroppen til å sove. Det ender vel da med at jeg sovner i femtiden, sover leeenge i morgen, og får ødelagt en hel arbeidsdag da jeg kunne gjort noe av alt jeg har å gjøre. Skulle ønske jeg kunne fungere litt mer logisk.

Da er vi 2.. Føles så mye bedre når jeg klarer og opprettholde en "normal" døgnrytme.. men den holder ikke mange dagene dessverre..!

prøvde sove piller for 1-2 år siden, men synes ikke de hjalp.. kansje prøve igjen..hmm

Annonse

Skrevet

Da er vi 2.. Føles så mye bedre når jeg klarer og opprettholde en "normal" døgnrytme.. men den holder ikke mange dagene dessverre..!

prøvde sove piller for 1-2 år siden, men synes ikke de hjalp.. kansje prøve igjen..hmm

nei 3 er vi, hihi :)

Skrevet

dumme tv'en.. mista CNN for et par månder sia.. savner Larry King og Aaron Brown på disse jævlige nettene...!

BCC world er liksom ikke det samme.. har ikke tulle FOX heller'.. Grmpf.. ;p

Meg1365380063
Skrevet

Hos meg tror jeg det bare gjelder å strukturere seg, slå av dataen, stå opp når vekkerklokka ringer, og ta seg sammen. Men det er ikke bare-bare.

Jeg er student, så jeg har sjelden noe jeg MÅ, bortsett fra eksamener utover i mai. Men før det er det litt vanskelig å strukturere seg. Det er ikke noe problem å jobbe nok - jeg bruker mer enn en vanlig arbeidsdag på studiene. Problemet er mer døgnrytmen, og hvordan jeg forskyver det, og får meg en midt i trynet når jeg plutselig skal delta i samfunnet for øvrig.

Meg1365380063
Skrevet

dumme tv'en.. mista CNN for et par månder sia.. savner Larry King og Aaron Brown på disse jævlige nettene...!

BCC world er liksom ikke det samme.. har ikke tulle FOX heller'.. Grmpf.. ;p

*Sender over CNN

Her går det mye i Discovery Channel, eller radio/cd.

Skrevet

*Sender over CNN

Her går det mye i Discovery Channel, eller radio/cd.

Hehe, takker ;)

Larry King fortsatt I live?! ;)

Meg1365380063
Skrevet

Hehe, takker ;)

Larry King fortsatt I live?! ;)

Ser sånn ut.

Jippi, fant 3rd rock from the sun i zappingen!

Skrevet

Hos meg tror jeg det bare gjelder å strukturere seg, slå av dataen, stå opp når vekkerklokka ringer, og ta seg sammen. Men det er ikke bare-bare.

Jeg er student, så jeg har sjelden noe jeg MÅ, bortsett fra eksamener utover i mai. Men før det er det litt vanskelig å strukturere seg. Det er ikke noe problem å jobbe nok - jeg bruker mer enn en vanlig arbeidsdag på studiene. Problemet er mer døgnrytmen, og hvordan jeg forskyver det, og får meg en midt i trynet når jeg plutselig skal delta i samfunnet for øvrig.

Får prøve og lure inn litt morro mellom studiene så du ikke må "ta det igjen" på nettene kansje ;)

Annonse

Skrevet

Ser sånn ut.

Jippi, fant 3rd rock from the sun i zappingen!

Tror jeg har sett for mye på TV, ikke engang third rock from the sun frister mere en zzzBBC world !

Meg1365380063
Skrevet

Får prøve og lure inn litt morro mellom studiene så du ikke må "ta det igjen" på nettene kansje ;)

Det er ikke så mye studier jeg tar igjen på natta, men alt annet. Brev til venner, mailer, hjemmeside, jobb, surfing...

Meg1365380063
Skrevet

Tror jeg har sett for mye på TV, ikke engang third rock from the sun frister mere en zzzBBC world !

Hehe, jeg er vokst opp med NRK, STV1 og STV2, så det er enda litt spennende med sånne eksotiske kanaler som STV4, TV3 og Discovery - for ikke å snakke om MTV!

Skrevet

Jeg er også student, det er derfor jeg kan "suse" slik oppe om natta.

*Jeg fikk sove etterhvert da, men føler meg ikke veldig uthvilt i dag*

Det beste er å beholde døgnrytmen, men av og til skjærer det seg totalt.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg fikk heller ikke sove i går, men turde ikke begynne og dole, da hadde jeg bare blitt sittendes ;-)

Jeg ligger og tenker at jeg må sove, må sove..Skal jo tidlig opp, må sove. He he, da sovner jeg iallefall ikke!

Gjest Calóni
Skrevet

I går var jeg helt utslitt da jeg gikk og la meg i 23-tiden. Men da hadde jeg litt problemer med å sovne. Jeg har det slik at dersom jeg er så totalt utslitt, så blir jeg liggende og kjenne på det, og ikke få roen på meg til å sovne. Men er jeg helt "ferdig" fordi jeg er TRØTT, så slokner jeg på et blunk, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...