Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 http://www.sol.no/underholdning/humor/ En artig vri...? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Litt spesielt at de har med de samme skuespillerne i parodien som originalen, men småmorsom, ja 0 Siter
Gjest eller ? Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Litt spesielt at de har med de samme skuespillerne i parodien som originalen, men småmorsom, ja Er det samme skuespillere .... jeg kjenner de ikke igjen fra orginalen, mulig mammaen, men ingen andre ..... 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Litt spesielt at de har med de samme skuespillerne i parodien som originalen, men småmorsom, ja Hæææh?? Det er vel NETTOPP det at de bruker samme skuespillerne i en parodi, som gjør det morsomt! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Er det samme skuespillere .... jeg kjenner de ikke igjen fra orginalen, mulig mammaen, men ingen andre ..... Dattera var jo ganske lik seg selv, og mora. Sønnen har vel vokst litt tenker jeg 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Dattera var jo ganske lik seg selv, og mora. Sønnen har vel vokst litt tenker jeg Og så hadde de vel klipt seg siden sist? Ungene, altså. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Og så hadde de vel klipt seg siden sist? Ungene, altså. hehe, ja det har de sikkert 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 hehe, ja det har de sikkert Hrmpf. Altså,- de har klippet seg kortere nå enn før. De ville uansett klippet seg imens ;-) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hæææh?? Det er vel NETTOPP det at de bruker samme skuespillerne i en parodi, som gjør det morsomt! har jeg sagt noe annet? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 har jeg sagt noe annet? Det så ut som du mente at den var småmorsom _på tross_ av at det var de samme skuespillerne... 0 Siter
Gjest ja, du sa noe annet Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 har jeg sagt noe annet? Når du binder sammen de to delsetningene med "men", så sier du at det er litt morsomt _til tross for_ at det var de samme skuespillerne. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 har jeg sagt noe annet? Du ga nok et slikt budskap ja. Ser at det er flere enn meg som tolket deg slik jeg gjorde. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 LOL Det enkle er ofte det beste ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.