Gå til innhold

Hva skjer a?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Litt spesielt at de har med de samme skuespillerne i parodien som originalen, men småmorsom, ja :)

Gjest eller ?
Skrevet

Litt spesielt at de har med de samme skuespillerne i parodien som originalen, men småmorsom, ja :)

Er det samme skuespillere .... jeg kjenner de ikke igjen fra orginalen, mulig mammaen, men ingen andre .....

Skrevet

Hæææh?? Det er vel NETTOPP det at de bruker samme skuespillerne i en parodi, som gjør det morsomt!

Skrevet

Er det samme skuespillere .... jeg kjenner de ikke igjen fra orginalen, mulig mammaen, men ingen andre .....

Dattera var jo ganske lik seg selv, og mora. Sønnen har vel vokst litt tenker jeg :)

Annonse

Skrevet

Dattera var jo ganske lik seg selv, og mora. Sønnen har vel vokst litt tenker jeg :)

Og så hadde de vel klipt seg siden sist? Ungene, altså.

Skrevet

Og så hadde de vel klipt seg siden sist? Ungene, altså.

hehe, ja det har de sikkert

Skrevet

hehe, ja det har de sikkert

Hrmpf. Altså,- de har klippet seg kortere nå enn før. De ville uansett klippet seg imens ;-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hæææh?? Det er vel NETTOPP det at de bruker samme skuespillerne i en parodi, som gjør det morsomt!

har jeg sagt noe annet?

Skrevet

har jeg sagt noe annet?

Det så ut som du mente at den var småmorsom _på tross_ av at det var de samme skuespillerne...

Gjest ja, du sa noe annet
Skrevet

har jeg sagt noe annet?

Når du binder sammen de to delsetningene med "men", så sier du at det er litt morsomt _til tross for_ at det var de samme skuespillerne.

Skrevet

har jeg sagt noe annet?

Du ga nok et slikt budskap ja. Ser at det er flere enn meg som tolket deg slik jeg gjorde.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...