Gjest collett Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 "Hadde jeg hatt en mann som fant på noe slikt ville jeg syntes det var utrolig vemmelig rett og slett. Jeg vil ikke ha andres seksualitet pårakket meg uten å kunne velge det selv." Så din manns seksualitet er for deg å betrakte som "andres seksualitet"? Jaggu. I et slikt forhold hadde jeg aldri kunnet blitt. "............................................" Ja, vi er faktisk _to_ personer selv om vi er gift, så hans seksualitet er selvfølgelig ikke den samme som min. Poenget er ikke at man ikke skal ha sex. Heller ikke at man ikke skal onanere. Han må onanere så mye han vil for meg. Men hvis jeg ikke har gitt uttrykk for at jeg setter pris på å se/høre han onanere så synes jeg han kan gjøre det når han er for seg selv. Man har ikke automatisk krav på å få involvere partneren i absolutt alt man gjør selv om man er gift. Dersom begge parter synes det er greit er saken selvsgat en annen. Men jeg er ikke alene om å foretrekke at partneren onanerer for seg selv. Da snakker jeg altså om situasjoner hvor han onanerer fordi jeg ikke er interessert i sex. Ikke når det skjer som en del av et seksuelt samspill mellom oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217832-rart-svar-fra-vennesland/page/2/#findComment-1611917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.